Foto – F. Buļs

Uz kuru pusi gāzīsies viadukta margas?
 0

Vienu sestdienas agru rītu, Rīgā ejot uz 10. tramvaja pieturu, uz Friča Brīvzemnieka ielas viadukta redzu, ka parastajā vietā nav tramvaja pieturas zīmes. Izrādās, ka tā ir nogāzusies kopā ar smago stabu šķērsām brauktuvei.

Reklāma
Reklāma

 

Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Lasīt citas ziņas

Pēc dažām dienām tramvajnieki atkal to piestiprinājuši pie nākamā barjeras balsta. Stiprinājums, liekas, nav domāts ilgam laikam, varbūt tikai nedēļai, mēnesim.

 

Viadukta vienā malā no divdesmit četriem margas balstiem vairāk nekā vienpadsmit ir norūsējuši 10 cm augstumā. Tikmēr Torņakalna un Altonovas ielu viaduktiem margas un barjeras vēl nav norūsējušas. Varētu būt, ka izmantots kvalitatīvāks materiāls.

CITI ŠOBRĪD LASA

Būtisks jautājums firmai “Rīgas tilti”. Vai Friča Brīvzemnieka ielas viadukta margas un barjeras tiks atjaunotas par projektētāju un būvnieku naudu?

F. Buļs

 

Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola precizē, ka lasītāja vēstulē minētajai pieturvietai tika veikts ilgtermiņa stiprinājuma risinājums, nevis pagaidu. Uz to norāda arī tas, ka pieturvietas balsts ir ieasfaltēts pārvada segumā. Diemžēl “pieturvietas bieži cieš no vandaļiem – regulāri tiek lauztas, apķēpātas pieturvietu norādošās zīmes, kā arī bojāti soliņi un izgāztas atkritumu urnas. Arī šis gadījums nav izņēmums,” viņa skaidro.

Pārvadam tiek veikti regulāri uzturēšanas darbi, kas ir SIA ”Rīgas tilti” pārziņā. Uzturētāji ir apzinājuši pārvada margu stāvokli, un tika konstatēts, ka to tehniskais stāvoklis neapdraud drošību ne gājējiem, ne citiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Tilta uzturētājiem Satiksmes departaments uzdevis pievērst pastiprinātu uzmanību pārvada margām un nepieciešamības gadījumā veikt nepieciešamās darbības (uzlikt nostiprinājumus un tamlīdzīgi). Tā kā būvēm ir trīs gadu garantija, remontdarbus veikt par garantijas līdzekļiem šajā gadījumā gan neesot iespējams. Pēdējoreiz viadukts rekonstruēts 1994. – 1995. gadā.

 

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.