Torte par godu Liepājas maršruta atjaunošanai.
Torte par godu Liepājas maršruta atjaunošanai.
Publicitātes foto

Uz Liepāju 30 minūtēs: Rezervētas jau vairāk nekā 1000 biļetes 2

Maijā un jūnijā rezervētas jau vairāk nekā 1000 biļetes uz Liepāju.

Reklāma
Reklāma
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 23
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

“Šogad mums būs 12 jauni galamērķi, piemēram, uz Ženēvu Šveicē, taču Liepāja ir īpaša. Pētījām, cik tad būs to lidot gribētāju, un sapratām, ka mums varētu izdoties. Šobrīd to pierāda arī skaitļi – tuvākajam mēnesim ir vairāk nekā 1000 biļešu rezervācija,” sacīja lidsabiedrības “Air Baltic” vadītājs Martins Gauss. Zīmīgi, ka pirmais lidojums uz Liepāju bija izpirkts – visas 76 vietas “Bombardier Q400 NextGen” lidmašīnā bija aizņemtas, un nieka pusstundā lidmašīna jau atradās uz jaunā Liepājas lidostas skrejceļa, kur ar ūdens šalti mūs sagaidīja Liepājas lidostas apkalpojošā personāla tehnika. Ātri un ērti, taču ne pirmo reizi Rīga cenšas izveidot gaisa satiksmi ar Liepāju. Kas mainījies, lai šis nebūtu kārtējais īstermiņa projekts?

Liepājas mērs Uldis Sesks “LA” atklāja, ka tolaik, kad satiksme starp abām pilsētām tika pārtraukta (2008. gads), bijusi pavisam cita situācija. “Bija krīze ekonomikā, “Air Baltic” neveicās un Liepājas lidosta neatbilda nekādām prasībām. Tagad ir ekonomikas augšupeja, esam rekonstruējuši lidostu un ieguvuši starptautisko sertifikāciju, kā arī “Air Baltic” kļuvusi par stipru lidsabiedrību,” sacīja Liepājas mērs. “Mums ir prāmju līnija uz Vāciju, kas kursē piecas reizes nedēļā. Šogad ostai ir pieaugums par 20%, salīdzinot ar pagājušo gadu, pie mums ir uzņēmums “UPB”, kam ir apmēram 150 miljonu apgrozījums. Tiek projektēti 10 jauni rūpniecības uzņēmumi. Mums ir jauna koncertzāle, teātri, pilsētā notiek konkurētspējīgi sporta pasākumi. Ja to visu saliek kopā, neredzu iemeslu, kāpēc maršrutam nevajadzētu izdoties,” piebilda U. Sesks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pagaidām nedēļā paredzēti trīs lidojumi no rīta un trīs lidojumi vakarā, taču U. Sesks sacīja, ka tas ir tikai sākums, jo, augot pieprasījumam, ir cerība, ka “Air Baltic” reisus uz Liepāju varētu nodrošināt arī biežāk. Nedaudz gan pārsteidzoši, ka reisi ir tik vēlu un tik agri – ap 5.00 un 23.30. Liepājas mērs to skaidro ar to, ka vismaz pagaidām reisi nav domāti, lai nodrošinātu, piemēram, strādājošo plūsmu uz mājām un darbu. Maršruts vairāk domāts, lai cilvēki no Liepājas agri tiktu līdz Rīgai, kur varētu pārsēsties tālākam lidojumam, piemēram, uz Briseli. Svarīgi, ka tos, kuri Liepājā ielidos naktī, sagaidīs īpašs autobuss, lai ikviens varētu nokļūt Liepājas centrā vien par 80 centiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.