Mobilā versija
Brīdinājums +1.6°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
23. jūlijs, 2014
Drukāt

Uzkodas, kas samazina svaru

1. Ēdiens, kas neļauj uzkrāties liekajiem taukiem

1no5
Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com
Foto – Shutterstock.com

Cilvēkiem patīk našķoties tik pat ļoti, cik gribētos nomest svaru. Uzkodas starp ēdienreizēm nav nekas slikts, ja uzkodas ir vieglas, uzlabo vielmaiņu un palīdz dedzināt kalorijas. Lūk dažas vērtīgas uzkodas, kas var palīdzēt tikt vaļā no liekā svara.

Olbaltumvielas (un sports) palielinās muskuļu masu, paātrinās vielmaiņas ātrumu, līdz ar to kalorijas tiks sadedzinātas ātrāk. Šķiedrvielas palīdz uzlabot gremošanu un neļauj uzkrāties liekajam cukuram un taukiem. Nav tādas pārtikas, kas burtiski “sadedzinās taukus”, taču, ja izvēlas pareizās uzkodas ar šīm sastāvdaļām, tās palīdzēs tavam ķermenim darboties ar maksimālu efektivitāti.

Mēs iesakām uzkodas, kas satur mazāk par 200 kalorijām, 10 gramus olbaltumvielu un 5 gramus šķiedrvielu.

Ābols un vājpiens

Gandrīz katrs auglis būs laba uzkoda, taču, to savienojot ar olbaltumvielām, apetīte tiks remdēta uz ilgāku laiku. Atšķirībā no ogļhidrātiem, kas uzsūcas diezgan ātri, olbaltumvielas dod enerģiju un nerada izsalkumu vairākas stundas. Tāpēc izvēlies uzkodām vienu lielu ābolu un glāzi vājpiena.

  1. Ēdiens, kas neļauj uzkrāties liekajiem taukiem
  2. Avokado ar biezpiena pildījumu
  3. Silts bumbieris ar ricotta sieru un kanēli
  4. Pākšaugi
  5. Zaļā tēja ar piparmētru

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+