Arī “BMW” tiek vainota sadarbībā ar konkurentiem saistībā ar piesārņojumu izraisošajiem izmešiem automašīnās ar dīzeļdegvielas dzinēju, bet kompānijas vadība to noliedz.
Arī “BMW” tiek vainota sadarbībā ar konkurentiem saistībā ar piesārņojumu izraisošajiem izmešiem automašīnās ar dīzeļdegvielas dzinēju, bet kompānijas vadība to noliedz.
Foto – REUTERS/LETA

Uzstādītas mazākas attīrošās tvertnes 0

Vācijas autobūves uzņēmums “BMW” noliedzis jebkādu slepenu sadarbību ar konkurentiem saistībā ar piesārņojumu izraisošajiem izmešiem automašīnās ar dīzeļdegvielas dzinēju.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

“Fakts ir tāds, ka ar “BMW” grupas ražotajām automašīnām nav veiktas manipulācijas un tās atbilst attiecīgajām likumīgajām prasībām,” vēsta uzņēmums. “Tas, protams, attiecas arī uz dīzeļdzinējiem. To apstiprina attiecīgie testu rezultāti, ko 
veikušas nacionālās un starptautiskās institūcijas.” 
Žurnāls “Der Spiegel” vēstīja, ka Vācijas autoražotāji “Volkswagen”, “Audi”, “Porsche”, “BMW” un “Daimler” kopš pagājušā gadsimta 90. gadiem slepeni sadarbojušies dažādos jautājumos, tostarp saistībā ar dīzeļdzinēju kaitīgo izmešu manipulēšanu. Autoražotāji arī vienojušies, ka tiks lietotas tikai mazas tvertnes šķidrumam “AdBlue”, kas tiek izmantots, lai pārvērstu gāzes nekaitīgā ūdenī un slāpeklī, jo lielākas tvertnes sadārdzinātu sistēmu. “AdBlue” tvertņu izmērs, par kuru slepeni vienojās autoražotāji, bija pārāk mazs, lai attīrītu izplūdes gāzes daudzumā, par kādu bija panākta vienošanās, tādējādi “radās pamats dīzeļa dzinēju skandālam”, vēstīja “Der Spiegel”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.