Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Shutterstock

Vāc parakstus, lai TV reklāmas laikā rādītu laika atskaiti līdz tās beigām 5

Sabiedrības iniciatīvu portālā “Manabalss.lv” sākta parakstu vākšana, lai televīzijas reklāmas laikā tiktu rādīta laika atskaite līdz reklāmas beigām.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi”
Lasīt citas ziņas

Kā iniciatīvas iesniedzējs norādīts Valters Strangats.

Viņš uzsver, ka, skatoties TV pārraides, kad sāk rādīt reklāmas, viņš vēlas zināt, cik ilgs būs kopējo reklāmu laiks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Līdz ar to Strangata ieskatā būtu nepieciešams noteikt par pienākumu Latvijas televīzijas kanāliem, rādot reklāmas, uzlikt laika atskaiti, kas rādītu, cik ilgs laiks ir palicis līdz visu reklāmu beigām. Iniciatīvas iesniedzējs neizslēdz iespēju, ka būtu jāpapildina Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums.

Iniciatīvas rezultātā skatītāji varētu izvēlēties skatīties reklāmas vai nē, gaidot turpinājumu savam skatītajam raidījumam, ziņām, filmai vai kam citam.

“Cilvēku ikdiena ir diezgan sasteigta, aizņemta, un tas ļautu skatītājiem plānot savu laiku un izvērtēt prioritātes – skatīties reklāmu vai darīt ko citu. Pagaidām nav izpētīts, cik televīziju pasaulē šāda sistēma ir ieviesta, bet tā kļūst arvien populārāka arī televīzijas kompāniju vidū, un jau ir sastopama interneta vietnēs,” zina stāstīt Strangats.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.