Vācu “Deutz–Fahr” atjaunojusi kombaina flagmaņmodeli ‘C9000’ 0

Vācu kompānijas Deutz–Fahr inženieri jaunajā modelī pārstrādājuši galvenos 5 un 6 kastīšu salmu kratītāju graudu novākšanas kombainu komponentus: jaunie dzinēji – Mercedes Benz (Stage IV) ar jaudu 340 un 395 ZS; kabīne un vadības rīki pilnībā atjaunoti; optimizēta nesmalcināto salmu plūsma; graudu bunkurs palielināts par vairāk nekā 10%, bet izkraušanas ātrums pieaudzis vairāk nekā par 30%.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Pilnībā pārstrādāta vadības sistēma kabīnē CommanderCab VI. Visi vadības rīki tagad integrēti jaunā lielā sēdekļa elkoņbalstā. Dzinēja darbs, sistēmas regulēšana, zudumu monitorings atspoguļojas uz jaunā 8 collu sensordispleja iMonitor.

Slīpuma kompensācijas sistēma tagad tiek vadīta ar sviras palīdzību un nodrošina vieglu un ātru kombaina adaptāciju apvidus reljefam. Pateicoties līdz 20% sānu un 6% garenslīpuma kompensācijai, tā nodrošina maksimālu produktivitāti, strādājot sarežģītos apstākļos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Modernizēta arī četrpakāpju hidrostatiskās transmisijas elektroniskā vadība. Kruīzkontroles režīmā sistēma uztur optimālu darba ātrumu, turklāt ātrums var tikt nedaudz koriģēts (palielināts vai samazināts), pārvietojot vadības sviru uz priekšu un atpakaļ. Maksimālais ātrums var sasniegt 25 km/h.

Triju kuļtrumuļu sistēma MaxiCrop ar neatkarīgu turboseparatoru ietilpst standarta komplektācijā.

Sērija C9300 aprīkota ar sietiem ar elektrisko regulēšanu 6,32 m2 platībā (modeļiem ar seškastīšu salmu kratītāju). Palielinātā attīrīšanas efektivitāte tiek nodrošināta uz turboventilatora rēķina, kas tiek izmantots visā sieta platumā. Neatkarīgā graudu kulšanas pabeigšanas sistēma (DRG) atgriež graudus uz kratītājgalda, tādējādi novēršot galvenā kuļtrumuļa aizsprostošanos.

Jaunās C9300 sērijas graudu bunkuram ir palielināts tilpums līdz 10 500 litriem. Savukārt, pateicoties jaunajai sistēmai ar dubulto gliemežtransportieri, izkraušana notiek ar iespaidīgu ātrumu – 120 l/sek. Atjaunotā sērija aprīkota ar 5,4–9 m platiem hederiem un uzticamu Schumacher griezēj¬aparātu.

Žurnāla “Agro Tops” 2017.g.janvāra numurs.
Žurnāla “Agro Tops” 2017.g.janvāra numurs.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops