Foto – Shutterstock

Vai autobusā neatstāji protēzes? Atstāto mantu TOP10 0

Fotogrāfijas, kāzu gredzeni un pat zobu protēzes – tās ir tikai dažas no autobusos atstātajām lietām. Pasažieru pārvadātājs “Lux Express” izveidojis apkopojumu ar lietām, ko pasažieri aizmirst starptautisko maršrutu autobusos.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Aptuveni katrs piektais “Lux Express” autobusa brauciens beidzas ar aizmirsto lietu atrašanu. Katru mēnesi “Lux Express” izpilda 2500 reisu, tādējādi aizmirsto lietu skaits ir diezgan iespaidīgs.

Visbiežāk – 11% gadījumu – pasažieri transportā aizmirst rokas bagāžu, ko parasti novieto salona augšējos plauktos. Tāpat nereti, ņemot rokas somas līdzi autobusā, cilvēki tikai vēlāk atceras, ka daļa bagāžas tika ievietota arī bagāžas nodalījumā. Otrajā vietā atstāto mantu sarakstā ir saules aizsarglīdzekļi – tie atstāti 9% gadījumu. Savukārt 7%, ieņemot trešo pozīciju, cilvēki autobusos aizmirst grāmatas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Starp aizmirstajām lietām bieži ir tālruņi un to aksesuāri. 6,5% no atradumiem uzskaitīti mobilo tālruņu un planšetdatoru lādētāji, taču piekto un sesto vietu ieņem šalles un džemperi – 4,5%, savukārt septīto vietu – mūzikas austiņas – 4%.

Noslēdzot TOP10, pie atrastajām mantām tiek uzskaitīti mobilie tālruņi un to vāciņi, kā arī lietussargi, kas kopvērtējumā veido 3% no aizmirsto lietu klāsta.

Aptuveni 80% pazaudēto preču īpašnieku sazinās ar “Lux Express”, lai atgūtu savas mantas. Parasti pasažieri pēc atstātajām lietām ierodas aptuveni trīs līdz piecu dienu laikā, bet, ja pazaudēta pase vai bankas karte, klients ierodas jau pēc vienas vai divām dienām.

Starp neparastākajiem atradumiem bijuši, piemēram, niršanas kostīms, protēzes, bungas, kā arī laulības gredzens, arī ortopēdiskā apkakle un dzimšanas apliecība.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.