Publicitātes foto

Vai “Nissan Qashqai” dosies priekšteča pēdās? 0

Konkursam “Latvijas gada auto 2015” pieteikts jaunais “Nissan Qashqai”, kuram jau tagad daudzi prognozē augstu rezultātu.

Reklāma
Reklāma
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 23
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Lasīt citas ziņas

Pirmkārt, tas ir viens no spilgtākajiem šā gada jaunumiem, par kuru lielu interesi izrāda arī pircēji. Otrkārt, kompakto krosoveru segments pie mums ir viens no pieprasītākajiem jaunu auto tirgū un, treškārt, tā priekštecis – pirmās paaudzes modelis savulaik ieguva “Latvijas gada auto 2007” titulu.

Kopš savas parādīšanās 2007. gadā “Nissan Qashqai” pārsniedzis visas pārdošanas prognozes un ir uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem šā ražotāja modeļiem. No konveijera “Nissan” Anglijas rūpnīcā noripojuši jau vairāk nekā divi miljoni kaškaju. Arī pie mums kompaktais krosovers baudījis publikas mīlestību un atradis samērā daudz pircēju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Otrās paaudzes modelis ir par 47 mm garāks, 27 mm platāks un par 15 mm zemāks nekā tā priekšgājējs. Bagāžnieka ietilpība no 410 litriem pieaugusi līdz 430 litriem. Agrāk bija arī pagarinātā versija “Qashqai +2” ar divām papildu sēdvietām trešajā rindā, bet tagad tās vairs nebūs, jo septiņvietīgo “Qashqai” turpmāk aizstās jaunais “X-Trail”, kurš nesen sasniedzis arī Latviju.

Salīdzinot ar priekšgājēja samērā vienkāršo interjera noformējumu, jaunajam modelim salona apdare ir krietni kvalitatīvāka un solīdāka, tāpat salonā ir vairāk sīklietu nodalījumu.

“Nissan Connect” navigācijas un multimediju sistēma ar septiņu collu ekrānu ļauj izvērsties mūsdienu komunikācijas tehnoloģiju cienītājiem un sniedz iespēju saņemt dažādu informāciju vadītājam ērtākajā veidā – uz monitora priekšējā paneļa centrā.

“Qashqai” var palepoties ar plašu pasīvās un aktīvās drošības, kā arī komforta tehnoloģiju klāstu, kādu līdz šim parasti varēja sastapt premium klases automobiļos par krietni augstāku cenu.

Jaunā “drošības vairoga” tehnoloģija aprīkota ar 16 dažādiem sensoriem, kas palīdz izvairīties no frontālām sadur­smēm, no “aklās” zonas briesmām, kā arī brīdina vadītāju par izbraukšanu no savas braukšanas joslas. Būtiskākā no šīm sistēmām brīdina vadītāju ar skaņas un vizuāliem signāliem, ja rodas frontālas sadursmes risks. Ja risks saglabājas un automobiļa braukšanas ātrums netiek samazināts, brīdinājums kļūst vēl izteiktāks, kam seko automātiska bremzēšana, lai novērstu iespējamu negadījumu.

Pilsētas burzmā lieti noder apkārtskata monitoru un kustību sensoru sistēma. Tā informē par visu, kas pārvietojas automašīnas tuvumā. Inteliģentā parkošanās palīgsistēma atvieglo automobiļa novietošanu stāvvietā. Automātiskajā režīmā tā veic arī stūrēšanu. Savukārt apkārtskata monitors izmanto četras kameras, lai parādītu panorāmas skatu apkārt mašīnai.

Reklāma
Reklāma

“Qashqai” pieejams divos izpildījumos – ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Līdz šim vienkāršā priekšpiedziņas versija bijusi pieprasītāka. To var skaidrot ar racionāliem apsvērumiem, jo, salīdzinot līdzvērtīgu komplektāciju automobiļus, priekšpiedziņa ir izdevīgāka zemākas pirkuma cenas un mazāka degvielas patēriņa dēļ.

Jaunajam “Nissan Qashqai” pieejams 1,2 litru benzīna turbomotors ar 115 ZS jaudu, kā arī 1,5 un 1,6 litru dīzeļdzinēji ar 110 un 130 ZS jaudu attiecīgi. Sākotnēji 1,2 l benzīna turbomotors ir pieejams tikai ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, bet drīzumā pircējiem tiks piedāvāta pavisam jauna variatora tipa automātiskā pārnesumkārba. Pašlaik automātiskā transmisija pieejama komplektā ar lielāko dīzeļdzinēju un priekšpiedziņu. Savukārt pilnpiedziņa pienākas tikai kopā ar lielāko dīzeli un mehānisko pārnesumkārbu. Pilnpiedziņas versijā šāda automobiļa sākuma cena ir 22 190 eiro, savukārt priekšpiedziņas modifikācijai ar šo dzinēju cena sākas ar 20 190 eiro. Tātad vilkmes pievadīšana aizmugures riteņiem šajā gadījumā izmaksā 2000 eiro.

“Nissan Qashqai” sākuma cena ir 16 990 eiro versijai ar priekšpiedziņu un benzīna motoru.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.