Mobilā versija
+5.7°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
13. februāris, 2013
Drukāt

Vai kavējās pasta sūtījums? 


Foto - LETAFoto - LETA

Mana mazmeita dzīvo un strādā Spānijā. Izsūtīju vēstuli – to saņēma pēc 17 dienām. Otrreiz, kad sūtīju, atkal – trīs nedēļas jau pagājušas, bet vēstule vēl nav saņemta. Brīnos, kā tik ilgi! Vēstule bija ierakstīta. Kas ir vainīgs — ”Latvijas Pasts” vai Eiropas pasts? Agrāk ar zirgu pastu, šķiet, sūtījumi galamērķī nonāca ātrāk… 
Imants Vītols Rīgā

 

Atbildi uz šo jautājumu lūdzu VAS “Latvijas Pasts” sabiedrisko attiecību speciālistei Zanei Plonei: ”Tā kā konkrētajā gadījumā nav norādīts sūtījuma numurs, “Latvijas Pasts” nevar sniegt precīzu un detalizētu skaidrojumu tam, kurā no posmiem vēstule aizturēta. Sūtījumus no Latvijas uz ārzemēm nosūtīta saskaņā ar virzīšanas plānu, kas nosaka, ka A klases vēstules izsūtītas vienas darba dienas laikā, bet B klases vēstules – trīs darba dienu laikā pēc to ievietošanas “Latvijas Pasta” vēstuļu kastītē vai nodošanas pasta nodaļā.”

Vai ierakstīta vēstule pieder pie A klases sūtījumiem?

”Jā, A klases vēstules no Latvijas tiek izsūtītas vienas darba dienas laikā pēc to nodošanas pasta nodaļā. Pēc Pasaules pasta konvencijas, starpvalstu sūtījumam adresāts jāsasniedz viena mēneša laikā. Sūtījumi no “Latvijas Pasta” uz ārzemēm tiek virzīti, izmantojot aviokompāniju starpniecību. Tā kā no Latvijas uz Spāniju nekursē tiešais avioreiss, sūtījumus transportē caur tranzītvalstīm. Vēstules ceļošanas ilgumu ietekmē katras attiecīgās valsts pasta operatora sūtījumu apstrādes ātrums. “Latvijas Pasts” var ietekmēt sūtījuma apstrādes un piegādes ātrumu tikai tad, kad tas atrodas Latvijas teritorijā.”

Z. Plone piebilst, ka “Latvijas Pasts” aicina sūtīt reģistrētus pasta sūtījumus, jo sūtītājam ir iespēja noskaidrot sūtījuma atrašanās vietu, izmantojot uzņēmuma interneta mājas lapas www.pasts.lv sadaļu “Meklēt sūtījumu”.

Viņa atgādina, ka korespondences sūtījumu piegādes jautājumi jārisina individuāli un detalizēti, tādēļ “Latvijas Pasts” par konkrētiem gadījumiem vienmēr aicina klientu ziņot uzņēmumam, iesniedzot iesniegumu pasta nodaļā, zvanot pa informatīvo tālruni 67008001, 27008001, rakstot e-pastu uz info@pasts.lv vai nosūtot vēstuli “Latvijas Pasta” kvalitātes vadības daļai Ziemeļu ielā 10, lidostā “Rīga”, Mārupes novadā, LV-1000. “”Latvijas Pasta” interesēs ir palīdzēt klientam noskaidrot situāciju un sniegt atbilstošāko risinājumu,” apgalvo Z. Plone.

 

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+