LETA

Vai riepas jau jāmaina? Jālemj un par sekām jāatbild tev pašam 1

Kā sportiskas braukšanas mācību grāmatu ievados pieņemts, vispirms brīdinu – viss turpmāk teiktais ir tikai mans viedoklis, varbūt maiga rekomendācija, bet nekādā gadījumā nav ne kategorisks padoms, ne, pasarg Dievs, rīkojums. Jālemj un par sekām jāatbild tev pašam.

Reklāma
Reklāma

Tiem, kas jau dzirksteles šķiļ

Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Lasīt citas ziņas

Ziemā ar radzēm braukušajiem, manuprāt, apavi jāmaina pirmajiem. Sevišķi, ja viņi pārvietojas galvenokārt pa pilsētām vai lielākajām asfalta maģistrālēm, ja riepas vēl ir pietiekami labā stāvoklī un plānojiet ar tām braukt nākamajā ziemā. Tad tiešām ir laiks montāžai, jo citādi pārāk daudzas radzes izbirs uz jau krietni siltā asfalta un daudzo pavasara bedru cietajos triecienos. Izņēmums varētu būt vien tie, kuriem regulāri jābrauc aukstākajā diennakts laikā (prognozes rāda krietnu mīnusu naktis vēl marta beigās), arī tie, kuru vasaras riepas ir riska zonā. Atgādinu, ka par tādu uzskatāms protektora atlikums, kas mazāks par 4 – 5 mm (noteikumi gan vasarā pieļauj divreiz seklāku rakstu). Piesardzīgi ļaudis vismaz pavasarī un rudenī slapjā laikā to nepieļauj, sevišķi ja riepas ir zemas (izmēra otrais skaitlis 55 vai mazāks), platas (izmēra otrais skaitlis virs 200).