Mobilā versija
+3.5°C
Elizabete, Betija, Liza, Līze
Svētdiena, 19. novembris, 2017
12. septembris, 2017
Drukāt

Vairāk neapmierinātu klientu (1)

Foto-ShutterstockFoto-Shutterstock

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad astoņos mēnešos ir saņēmis 2005 sūdzības, kas ir par 23% vairāk nekā attiecīgajā laikā gadu iepriekš, informē PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Evija Lene.

Visvairāk – 979 – pretenzijas 2017. gada astoņos mēnešos ir saņemtas par līguma noteikumiem neatbilstošiem pakalpojumiem, tostarp cilvēki visvairāk ir bijuši neapmierināti ar avio pakalpojumiem (413 sūdzības), distances līgumiem (281 sūdzība), īres un komunālajiem pakalpojumiem (112 sūdzības), elektronisko sakaru pakalpojumiem (53 sūdzības), tūrisma pakalpojumiem (21 sūdzība), automašīnu remonta pakalpojumiem (18 sūdzības), būvniecības pakalpojumiem (15 sūdzības), ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietās sniegtiem pakalpojumiem (14 sūdzības), kā arī ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumiem (četras sūdzības). Savukārt par līguma nosacījumiem neatbilstošām precēm saņemtas kopumā 501 sūdzība, tostarp cilvēki visbiežāk bijuši neapmierināti ar nekvalitatīviem mobilajiem telefoniem (119 sūdzības), apaviem (109 sūdzības), elektroprecēm (75 sūdzības), mēbelēm un tekstilizstrādājumiem (17 sūdzības par katru), kā arī nekvalitatīvām automašīnām (11 sūdzības).

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Interneta veikalā 1A krāpjas ar garantiju Atbildēt

    Ļoti daudzi neapmierināti PTAC nesūdzas un iesniegumus neraksta, vnk atmet ar roku, un viss, tā kā neapmierināto skaits ir daudz lielāks. Es sazvanījos ar centru, pakonsultējos, paldies, palīdzēja ar padomu, bet iesniegumu tomēr nerakstīju. Interneta veikalā 1A, kurš vēl azvien uzbāzīgi sūta savas reklāmas, lai arī informēju viņus, ka nekad pie viņiem vairs neiepirkšos un lai manu i-neta adresi ar savām melīgajām reklāmām vairs nepiedrazo. Ja iepērkaties 1A, tad sekojiet garantijas remonta talona esībai, pie kam, noskaidrojiet, kam tieši tajā ir jābūt, jo 1A atsaka garantijas remontu, jo pārdošanas dokumentos trūkstot viena rinda ar cipariem, ko viņi paši tīši vai netīši tur ir aizmirsuši (?) ielikt. Uz zvaniem ļoti nekaunīgi atbild, ka paši vainīgi, pie preces saņemšanas vajagot skatīties pašiem. Nu nenosapņosi, cik daudz ciparu kodiem ir jābūt iekšā garantijas talonā, lai tas būtu derīgs.

VID atlaidis 10 darbiniekus (2)Valsts ieņēmumu dienestā (VID) šogad uz ierosināto disciplinārlietu pamata no darba atbrīvoti 10 darbinieki.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+