Foto-Shutterstock

Vairāk neapmierinātu klientu 1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad astoņos mēnešos ir saņēmis 2005 sūdzības, kas ir par 23% vairāk nekā attiecīgajā laikā gadu iepriekš, informē PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Evija Lene.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 27
Lasīt citas ziņas

Visvairāk – 979 – pretenzijas 2017. gada astoņos mēnešos ir saņemtas par līguma noteikumiem neatbilstošiem pakalpojumiem, tostarp cilvēki visvairāk ir bijuši neapmierināti ar avio pakalpojumiem (413 sūdzības), distances līgumiem (281 sūdzība), īres un komunālajiem pakalpojumiem (112 sūdzības), elektronisko sakaru pakalpojumiem (53 sūdzības), tūrisma pakalpojumiem (21 sūdzība), automašīnu remonta pakalpojumiem (18 sūdzības), būvniecības pakalpojumiem (15 sūdzības), ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietās sniegtiem pakalpojumiem (14 sūdzības), kā arī ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumiem (četras sūdzības). Savukārt par līguma nosacījumiem neatbilstošām precēm saņemtas kopumā 501 sūdzība, tostarp cilvēki visbiežāk bijuši neapmierināti ar nekvalitatīviem mobilajiem telefoniem (119 sūdzības), apaviem (109 sūdzības), elektroprecēm (75 sūdzības), mēbelēm un tekstilizstrādājumiem (17 sūdzības par katru), kā arī nekvalitatīvām automašīnām (11 sūdzības).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.