Mobilā versija
-2.2°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
6. jūnijs, 2013
Drukāt

Vāja satīra par mārketingu


ReklāmfotoReklāmfoto

Patērētājfilozofijas un mārketinga ābece tīņiem, kurus sajūsmina Džonija Depa jaunā draudzenīte Ambera Hērda, – ar to ir izteikts viss, ko var sagaidīt no satīriskās komēdijas “Sīrups”.


 

1999. gadā Makss Berijs uzrakstīja savu pirmo grāmatu – satīrisku romānu par mārketingu un patērētājsabiedrības filozofiju, kas radīja kinematogrāfistu interesi, taču tikai tagad ar krietnu laika nobīdi šis bestsellers ir ekranizēts, paliekot vidusmēra tīņu komēdijas līmenī, ko glābt nespēj nekas, pat seksīgā Ambera Hērda, kuras karjeru kā pa diedziņu iekustināja “Ruma dienasgrāmata” un tās filmēšanas laukumā uzplaukusī kaisle pret Džoniju Depu. Viņai arī uzticēta galvenā sieviešu loma “Sīrupā”, kas atklāj Ņujorkas mārketinga spozmi un ēnas puses, kārtējo reizi apliecinot, ka ceļā pēc naudas var droši mīt apkārtējo emocijas, sapņus un, ja sanāk un lieki nekreņķējoties, arī papildināt mirušo pasauli ar kādu nelaiķi.

Nesen izrādītajā šausmu filmā “Ļaunie miroņi” uzmanību izpelnījās Šailo Fernandezs, kas ir “Sīrupa” galvenais varonis Skets, kura galvā rodas ģeniāla doma. Taču, lai to realizētu, viņš nejauši izpļāpājies dzīvokļa biedram Pītam, kuram divreiz nav jāsaka, kas un kā darāms. Un, sapratis, ka no viņa nozagtā ideja kļuvusi par miljoniem vērtu rūpalu, Skets mazpamazām apgūst likumus, kā izdzīvot haizivju pasaulē, kā arī iemīlas tās džungļus izbridušajā Sikstā, lai jau drīz saprastu, ka ar atklātību un cilvēcību karjeras taciņu nenobruģēsi, kur nu vēl ceļu uz tipiskas karjeras sievietes sirdi.

Lavierējot starp pusaudžu auditorijai veltītām pamācībām un morāli, apdriskātām un stereotipiskām attiecību peripetijām un cīņu par galvenā varoņa sirdsapziņas saglabāšanu, jaunais aktieris un nu jau otrās filmas režisors Arams Rapaports izšķiedis sešus miljonus ASV dolāru un pat pārliecinājis lielisku seriālu aktrisi Kristiju Alleju par dalību šajā filmā – labi, ka viņai trāpījusies epizodiska loma!

Tomēr “Sīrups”, visticamāk, pavisam drīz nonāks televīziju repertuārā, tā skatītājiem starp reklāmas pauzēm ļaujot vērot, kā diviem atbilstoši biznesa veiksminieku vizuālajam tēlam tjūnētiem, absolūti nepārliecinošiem divdesmitgadniekiem klājas reklāmas aizkulisēs.

 

UZZIŅA:

“Sīrups”/”Syrup”

ASV, 2013

Režisors: Arams Rapaports

Lomās: Šailo Fernandezs, Ambera Hērda, Kelans Lacs, Britānija Snova, Kristija Alleja

No 7. jūnija “Kino Citadele” un “Cinamon”

 

 

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+