Publicitātes foto

Valsts svētku mēnesī reklamē Latvijas produktus 0

Rītdien kustība ”Nepērc svešu!” preses konferencē informēs par izvirzītajiem mērķiem un plānotajām aktivitātēm, taču ir arī citas uzņēmēju aktivitātes vietējo preču popularizēšanā.


Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas

Pirms Latvijas proklamēšanas gadadienas preču zīmes “Latvijas produkts” birojs aicina vietējos uzņēmējus mēneša garumā iesaistīties mārketinga aktivitātēs ar mērķi izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un pieejamību.

Zīmola projektu vadītāja Ieva Rozenberga stāsta, ka salīdzinoši zemo izmaksu dēļ kampaņa tiek veidota galvenokārt internetā – tiks izvietotas reklāmas interneta ziņu portālos un sociālajos tīklos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tiek solīts arī aktivitātes mediju un politiķu uzmanības pievēršanai, piemēram, dāvinot ministriem vai deputātiem Latvijas produktu grozus. Dalība šajā mārketinga kampaņā uzņēmējiem nav bez maksas, taču ar cik lieliem izdevumiem jārēķinās, I. Rozenberga neatklāj.

“Latvijas produkts” ir viena no trim biedrības “Latvijas Uzņēmējdarbības attīstības centrs” preču zīmēm un tiek piešķirta vietējiem ražotājiem jau kopš 2010. gada jūlija. Biedrības dibinātājs un valdes priekšsēdētājs ir Alberts Jodis, kurš ir arī citu biedrību, piemēram, “Latvijas produkts”, “Latvijas Eksportpadome”, “Dabīgs produkts”, “Latvijas Dāmu klubs”, dibinātājs un vienīgais pārstāvis.

Līdzīga popularizēšanas kampaņa kā šogad veidota arī pērn novembrī. Tomēr I. Rozenberga atzīst, ka “Latvijas produkts” vēl nav plaši atpazīstams zīmols. Lai arī to ir ieguvuši jau aptuveni astoņdesmit ražotāji, tostarp “Druvas saldējums”, “Bauskas alus” un AS “Lode”, ne visi šo preču zīmi izmanto. Pašlaik tās lietotāju skaits gan augot.

Nupat tiesības lietot zīmolu “Latvijas produkts” ieguvusi picērija “Pica LuLū”. Tās īpašnieka – SIA “Later LTD” – mārketinga daļas vadītāja Inese Vētra skaidro, ka zīmols ir 
iespēja uzskatāmi apliecināt klientiem gan uzņēmuma, gan tā ražoto produktu izcelsmi un piederību Latvijai. “Izvēloties izejvielas, no kā gatavot “Picas LuLū” ēdienus, mēs vienmēr dodam priekšroku vietējiem ražotājiem. Ideja “Izvēlies Latvijas preci” ir daļa no mūsu uzņēmuma filozofijas, un šī preču zīme ir apliecinājums, ka to novērtē arī zīmola piešķīrēji,” saka I. Vētra.

 

Viedoklis

Ingūna Gulbe, biedrības “Mārketinga padome” vadītāja: “Neviena preču zīme pati par sevi neko nedod, tā ir tikai instruments. Labs instruments tā ir tikai tad, ja cilvēki tai uzticas un to pazīst. Par preču zīmes “Latvijas produkts” uzticamību man ir grūti spriest, taču ir skaidrs, ka atpazīstamības tai trūkst. Vietējo produktu izcelšana un popularizēšana ir un būs aktuāla vienmēr. Turklāt visā pasaulē, ne tikai Latvijā. Tāpēc šādiem zīmoliem ir nākotne, taču, ja to būs pārāk daudz, pircēju acīs tie zaudēs nozīmi un vairs nedarbosies. Latvijai nav vajadzīgas vairāk par trim kvalitātes un izcelsmes preču zīmēm.”

Reklāma
Reklāma

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.