Mobilā versija
+5.5°C
Kazimirs, Izidors
Piektdiena, 24. marts, 2017
5. jūlijs, 2016
Drukāt

Vecmāmiņa sajauc zāles, piecus gadus vecs bērns nonāk slimnīcā

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Vecmāmiņai sajaucot bērniem domātos medikamentus ar asinsspiediena zālēm, slimnīcā nonākusi piecus gadus veca meitene, aģentūrai LETA pastāstīja Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) pārstāve Ilze Bukša.

Negadījums noticis Zemgalē. Vecmāmiņa vēlējusies bērnam iedot paredzētos medikamentus, tomēr sajaukusi tos ar pieaugušajiem domātajām asinsspiediena zālēm. Meitene kļuvusi miegaina, tika izsaukti mediķi un bērns nogādāts slimnīcā tālākai novērošanai.

Ātrās palīdzības pārstāve arī informēja, ka Zemgalē 12 gadus vecs zēns pamatīgi satraumējis pēdu, upē uzkāpjot uz stikliem. Bērns ar grieztām brūcēm un bojātām pirkstu cīpslām nogādāts pie mikroķirurgiem Rīgā.

Tāpat divi bērni vakar guvuši apdegumus, aplejoties ar karstu kafiju. Tā krūškurvja apdegumu guvusi pusotru gadu veca meitene Zemgalē, bet Kurzemē kāds gadu vecs zēns, aplejoties ar kafiju, guvis sejas, pleca un krūškurvja apdegumus.

Kopumā aizvadītajā diennaktī NMPD saņēmis 1012 izsaukumus, no kuriem 170 bija saistīti ar dažāda veida traumām.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+