Foto: shutterstock

Vēršas pret alkoholisko dzērienu reklāmām
 0

Virkne veselības ekspertu no dažādām pasaules valstīm nosodījušas alkoholu ražotāju reklāmas, kurās ir piebildes ar aicinājumu “dzert atbildīgi”.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Atradusies pirms 13 gadiem pazudusi meitene, kura savulaik neatgriezās mājās no skolas 15
Lasīt citas ziņas

Viņi aicinājuši uz alkoholisko dzērienu pudelēm izvietot stingrus brīdinājumus, līdzīgus tiem, kas jau rotā cigarešu paciņas. “Aicinājumi “dzert atbildīgi” tikai palielina produktu patēriņu, kas liecina, ka šāda vēsts var būt maldinoša,” laikrakstam “The Daily Mail” paudis Džona Hopkinsa Blūmberga Sabiedriskās veselības skolas profesors Deivids Džernigans. ASV ekspertu sagatavotajā ziņojumā, kurā analizētas alkoholisko dzērienu reklāmas no 2008. līdz 2010. gadam, secināts, ka, lai arī tajās aicināts “dzert atbildīgi”, nav brīdinājumu par riskiem, ko rada alkohola patēriņš. Līdz ar to eksperti uzskata, ka reklāmas ne tikai nesniedz “atbildīgas dzeršanas” definīciju, bet drīzāk vēl vairāk mudina cilvēkus patērēt alkoholiskos dzērienus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.