Mobilā versija
-4.0°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
23. septembris, 2014
Drukāt

Vēršas pret alkoholisko dzērienu reklāmām


Foto: shutterstockFoto: shutterstock

Virkne veselības ekspertu no dažādām pasaules valstīm nosodījušas alkoholu ražotāju reklāmas, kurās ir piebildes ar aicinājumu “dzert atbildīgi”.

Viņi aicinājuši uz alkoholisko dzērienu pudelēm izvietot stingrus brīdinājumus, līdzīgus tiem, kas jau rotā cigarešu paciņas. “Aicinājumi “dzert atbildīgi” tikai palielina produktu patēriņu, kas liecina, ka šāda vēsts var būt maldinoša,” laikrakstam “The Daily Mail” paudis Džona Hopkinsa Blūmberga Sabiedriskās veselības skolas profesors Deivids Džernigans. ASV ekspertu sagatavotajā ziņojumā, kurā analizētas alkoholisko dzērienu reklāmas no 2008. līdz 2010. gadam, secināts, ka, lai arī tajās aicināts “dzert atbildīgi”, nav brīdinājumu par riskiem, ko rada alkohola patēriņš. Līdz ar to eksperti uzskata, ka reklāmas ne tikai nesniedz “atbildīgas dzeršanas” definīciju, bet drīzāk vēl vairāk mudina cilvēkus patērēt alkoholiskos dzērienus.

Pievienot komentāru

"Mežvidu" tomātu karaļi pārstrādās arī ogas un kaņepes (5)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi.
Pasaulē
Gribējām, kā labāk, sanāk, kā vienmēr: Valsts izģērbj mazo uzņēmēju (8)Iecere no nākamā gada 1. janvāra noteikt minimālo sociālās apdrošināšanas iemaksu līmeni izpelnījusies ievērojamu pretestību, jo uzņēmēji brīdina, ka labie nodomi var beigties ar bēdīgām sekām.
Draugiem Facebook Twitter Google+