Valsts ieņēmumu dienesta ēka.
Valsts ieņēmumu dienesta ēka.
Foto – VID

VID brīdina par izmaiņām klientu apkalpošanā 0

Valsts ieņēmumu dienests (VID) informē, ka no 2. maija četrās Latvijas pilsētās – Alūksnē, Ludzā, Limbažos un Gulbenē – mainīsies VID klātienes pakalpojumu saņemšanas vieta. VID klientu apkalpošanas centru darbība šajās pilsētās to līdzšinējās adresēs šī gada 28. aprīlī tiks pārtraukta, taču iedzīvotāji arī turpmāk varēs saņemt VID pakalpojumus klātienē attiecīgo pašvaldību telpās.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Sākot arī šī gada 2.maiju Alūksnē VID klātienes pakalpojumi būs pieejami Dārza ielā 11, Ludzā – Raiņa ielā 16, Limbažos – Vecajā Sārmes ielā 10 un Gulbenē – Ozolu ielā 2a.

Izmaiņas attiecībā uz apkalpošanu klātienē šī gada laikā skars arī VID klientu apkalpošanas centru Valkā, kuru darbība pašreizējā adresē tiks pārtraukta, un sākot ar šī gada 1.jūniju VID pakalpojumi būs pieejami Valkā – Rīgas ielā 25. Savukārt Rīgā, sākot no šī gada 30.jūnija savu darbību pārtrauks VID klientu apkalpošanas centrs E.Smiļģa ielā 46 un visi VID pakalpojumi būs pieejami vienotajā valsts klientu apkalpošanas centrā VID administratīvajā ēkā Talejas ielā 1, Rīgā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lēmums par VID klientu apkalpošanas centra slēgšanu tika pieņemts VID klientu apkalpošanas centru atrašanās vietu optimizēšanas ietvaros. Tā paredz pakāpenisku VID apsaimniekojamās un nomājamās platības samazināšanu, saglabājot finansiāli izdevīgākos variantus, savukārt darba vietas tiek pārceltas uz citām VID rīcībā esošām telpām, sekmējot darba telpu ekonomiskāku izmantošanu.

VID uzsver, ka tāpat jāņem vērā, ka ievērojami resursi ir ieguldīti tieši informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS).

Kopš 2010.gada vairākām iedzīvotāju grupām EDS izmantošana ir obligāta: valsts amatpersonām – kopš 2010.gada, juridiskajām personām – kopš 2012.gada, bet fiziskām personām – saimnieciskās darbības veicējiem – kopš 2014.gada. Kopš 2014.gada 1.jūnija arī ikvienas personas algas nodokļa grāmatiņa ir pieejama tikai elektroniska dokumenta formā, izmantojot EDS.