Valsts ieņēmuma dienesta (VID)  ģenerāldirektores pienākumu izpildītāja, Nodokļu kontroles pārvaldes direktore Ināra Pētersone piedalās VID rīkotajā preses konferencē, kurā informē par dienesta darbības rezultātiem 2013.gada deviņos mēnešos un Klientu servisa programmas 2013. – 2014.gadam īstenošanas gaitu.
Valsts ieņēmuma dienesta (VID) ģenerāldirektores pienākumu izpildītāja, Nodokļu kontroles pārvaldes direktore Ināra Pētersone piedalās VID rīkotajā preses konferencē, kurā informē par dienesta darbības rezultātiem 2013.gada deviņos mēnešos un Klientu servisa programmas 2013. – 2014.gadam īstenošanas gaitu.
Foto: LETA

VID iecerējis Rīgā veidot klientu apkalpošanas centrus lielveikalos 0

Valsts ieņēmumu dienests (VID) Rīgā iecerējis veidot klientu apkalpošanas centrus lielveikalos, šodien preses konferencē informēja VID ģenerāldirektora pienākumu izpildītāja Ināra Pētersone.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Viņa atgādināja, ka nākamā gada 13.janvārī paredzēta jaunās VID ēkas Talejas ielā 1 nodošana ekspluatācijā, kur plānots arī izvietot klientu apkalpošanas centru, likvidējot pārējos klientu apkalpošanas centrus Rīgā.

Lai mazinātu neērtības un cilvēkiem nebūtu jāšķērso visa Rīga, lai apmeklētu VID, plānots vienoties ar tirdzniecības centriem, kuros varētu izvietot VID klientu apkalpošanas centrus. Pirmais šāds centrs varētu tikt izveidots veikalā “Maxima” Pārdaugavā, Mūkusalas ielā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pētersone pauda cerību, ja pilotprojekts būs veiksmīgs, šādas vienošanās varētu slēgt arī ar “Rimi” un citiem tirdzniecības centriem.

Sākotnēji bijis iecerēts vienoties ar Rīgas domi par pašvaldības klientu apkalpošanas centru izmantošanu, bet vienošanos nav izdevies panākt. Pašvaldība esot norādījusi, ka laikā, kad pienāks deklarāciju iesniegšanas gala termiņi, apkalpošanas centros drūzmēsies liels apmeklētāju daudzums, kas neļaus pilnvērtīgi sniegt pašvaldības pakalpojumus.

Pētersone uzsvēra, ka tiks darīts viss iespējamais, lai maksimāli atvieglotu klientiem iespējas saņemt pakalpojumus arī jaunajā VID ēkā. Tur paredzēta liela klientu apkalpošanas zāle ar daudziem darbiniekiem, kuriem jebkurā brīdī talkā būs gatavi nākt arī citi VID darbinieki, ja veidosies garas apmeklētāju rindas.

Turklāt paredzēts īstenot vairākus pasākumus, lai popularizētu Elektroniskās deklarēšanas sistēmas izmantošanu, būtiski palielinot to personu skaitu, kas deklarācijas iesniedz elektroniski.