Mobilā versija
Brīdinājums -2.3°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Svētdiena, 11. decembris, 2016
21. maijs, 2014
Drukāt

Viens internets, bet divi rēķini

Foto - LETAFoto - LETA

Pēdējo divu mēnešu laikā Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK) vērsušies vairāki desmiti SIA “SIMTEL” klientu, kuri saņēmuši rēķinus un draudu vēstules no interneta pakalpojuma sniedzēja SIA “Prolain”, ar kuru līgums nemaz nav slēgts.

Kā izrādās, SIA “SIMTEL” ir nomājis optiskos vadus un citu tehnisko nodrošinājumu no SIA “Prolain”. Mēģinot sazināties ar SIA “SIMTEL”, izmantojot Uzņēmuma reģistrā norādītos kontaktus, zvans tiek pāradresēts SIA “Prolain”, kas apstiprina, ka ir pārņēmuši uzņēmumu un tā klientus, jo uzņēmums nav izpildījis saistības ar sadarbības partneri.

SIA “Prolain” direktora vietnieks Romāns Urķitis apstiprināja, ka viņi martā visiem SIA “SIMTEL” klientiem izsūtījuši vēstules ar informāciju par pakalpojuma sniedzēju maiņu un piedāvājumu līgumu pārslēgt, nemainot tā nosacījumus. Situāciju sarežģī fakts, ka SIA “SIMTEL” īpašnieks iepriekš esot saviem klientiem izsūtījis vēstules no privātā e-pasta par it kā negodīgu rīcību un iespējamām mahinācijām, tādējādi radot klientos aizdomas.

Kā rīkoties patērētājam?


PTAC pārstāvji norāda, ka situācija ir sarežģīta un, kamēr abi uzņēmumi ir oficiāli reģistrēti kā elektronisko pakalpojumu sniedzēji, patērētājam norēķini jāveic ar uzņēmumu, ar kuru noslēgts līgums. Gan jāatzīmē, ka SIA “SIMTEL” norēķinu konts ir slēgts, jo pret tā valdes locekli Vadimu Ivanovu uzsākts kriminālprocess par iespējamu prettiesisku naudas līdzekļu pārskaitīšanu no uzņēmuma uz privāto norēķinu kontu.

Saņemot rēķinus par interneta pakalpojumiem no dažādiem uzņēmumiem, patērētājam ir jāsazinās ar līgumā minēto pakalpojuma sniedzēju un jāizlemj, vai sadarbību turpināt vai ne. Šādos gadījumos būtiski ir līgumu izmaiņas veikt rakstiski neatkarīgi no tā, vai līgums tiek pārslēgts vai lauzts. Neizmantot e-pastus, bet gan nosūtīt vēstuli (ierakstītu) pēc attiecīgā pakalpojuma sniedzēja juridiskās adreses. Katrā ziņā patērētājam ir tiesības jebkurā brīdī līgumu lauzt un atteikties no šā pakalpojuma, nosūtot iesniegumu.

Konkrētajā situācijā gan PTAC, gan SIA “Prolain” pārstāvji aicina patērētājus nekautrēties, sazināties ar pakalpojuma sniedzēju un noskaidrot situāciju, lai pieņemtu lēmumu par tālāko rīcību.

Pievienot komentāru

No bezdarbnieka par uzņēmēju. Šūšanas ateljē īpašnieces Karīnas pieredze (2)Karīna Šveicare bija biroja vadītāja kādā uzņēmumā, bet... kā tas mēdz notikt, pērn palika bez darba. Pirmais ceļš, lai saņemtu bezdarbnieka pabalstu – reģistrēties Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) ar obligāto informācijas noklausīšanos.
Gribi audzēt savas vistiņas, bet nezini kā sākt? Dzērbeniete Daina Šmite dalās pieredzēVistas grib audzēt arvien vairāk cilvēku, taču trūkst zināšanu, ar ko sākt. – Tas nemaz nav grūti, jo vistas ir visvienkāršāk turamie mājputni. Balva par pūlēm – olas, gaļa un mēslojums, – iedrošina dzērbeniete DAINA ŠMITE.
Gāze būs lētāka, piegāde dārgāka? (5)Atvērtā tirgū dabasgāzes rēķins būs vienkāršāks nekā elektroenerģijas rēķins
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+