Mobilā versija
Brīdinājums +7.4°C
Leonīds, Leonīda
Piektdiena, 20. oktobris, 2017
27. aprīlis, 2017
Drukāt

Vilcieni no Ķīnas kavējas, bet būs (3)

Foto LETAFoto LETA

VAS " Latvijas dzelzceļš" valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš piedalās preses konferencē saistībā ar uzņēmuma ilgspējas pārskatu.

Viens no šā gada un arī nākamo tuvāko gadu izaicinājumiem uzņēmumam VAS ” Latvijas dzelzceļš” (LDz) būs turpmāka loģistikas attīstība, kas jau tagad veikusi izrāvienu, ļaujot runāt par sadarbību ar Indiju un Ķīnu.

Tā, prezentējot LDz 2016. gada finanšu pārskatu un pirmo reizi uzņēmuma vēsturē sagatavoto ilgtspējas pārskatu, žurnālistiem atzina kompānijas valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.

Kā zināms, iepriekš plašu rezonansi izraisīja jaunumi, ka pavisam drīz “LDz” būs plaša sadarbība ar Ķīnu. E. Bērziņš norādīja – loģistikas tirgū ir ļoti liela konkurence un ļoti daudzu kravu īpašnieki pēc pirmā pilotvilciena sāka analizēt situāciju, vai maršruts strādās.

“Šis laiks nav bijis tik optimistiski īss, kā cerēts un kā viņi paši apgalvoja, taču, nesaucot konkrētus datumus, droši saku, ka vilcieni būs. Šajā projektā ieguldīts liels darbs, lai kravas būtu pilnas abos virzienos, lai izveidotos regulāri maršruti ar regulāru grafiku un jaudas sadali,” sacīja Bērziņš.

Kā otru izaicinājumu viņš minēja investīciju projektus tranzītkoridoru konkurētspējas paaugstināšanai. Savukārt trešais izaicinājums ir indikatīvais dzelzceļa infrastruktūras attīstības plāns un daudzgadu līgums. “Jāstrādā ar alternatīviem tirgiem, lai kravu apjomu noturētu un rādītāji gada beigās būtu līdzīgi šim gadam,” norādīja kompānijas vadītājs, minot Baltkrieviju kā ļoti nozīmīgu partneri, kas spēlēs lielu lomi arī sadarbībā ar Ķīnu u. c. Āzijas valstīm.

Savukārt saistībā ar ilgtspējas pārskats Bērziņš atzina, ka tas ir sarežģīts risinājums. Latvijā to veicis tikai “Latvenergo”. “No dzelzceļa un loģistikas nozares uzņēmumiem Baltijā esam pirmie, kas izstrādājuši šo starptautisko ilgtspējas pārskatu. To veic uzņēmumi ASV, Austrālijā, Ķīnā un pat Krievijā. Pārskats ļaus identificēt un ilgākā laika periodā analizēt uzņēmuma ietekmi plašākā kontekstā,” norādīja Bērziņš.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. CENZŪRA ir APZINĀTI PRETLIKUMĪGS NOZIEGUMS Atbildēt

    > pie la-vīzes masmēdekļa administratīvās SILES lopiski truli parazitējošajiem kriminālnoziedzniekiem
    .
    PRETLIKUMĪGA CENZŪRA smird, la-vīzes administratīvie “locekļi”. Tieši tāpat, kā šo kriminālrecidīvo noziegumu piekopjošie “lielākie kretīni”. Galvenokārt – tāpēc, ka šajā pašreizējā “tiesiskajā valstī” CENZŪRA IR AIZLIEGTA un neizbēgami TIEK SODĪTA SASKAŅĀ AR LIKUMU!!!

    =======

    Latvijas Republikas SATVERSME.

    VIII nodaļa. Cilvēka pamattiesības

    89. VALSTS ATZĪST UN AIZSARGĀ CILVĒKA PAMATTIESĪBAS saskaņā ar šo Satversmi, LIKUMIEM un Latvijai saistošiem starptautiskajiem līgumiem.

    90. Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības.

    91. Visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā. Cilvēka tiesības tiek īstenotas BEZ JEBKĀDAS DISKRIMINĀCIJAS.

    100. IKVIENAM IR TIESĪBAS UZ VĀRDA BRĪVĪBU, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. C.E.N.Z.Ū.R.A ir AIZLIEGTA.

    =======

    Ir sacīts: “Likuma nezināšana (un, īpaši jau, pat nevēlēšanās zināt) neatbrīvo no LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS.”

  2. Pūcei aste jau plaukst. Drīz ziedēs !

  3. До чего же надоели эти выскооплачиваемые манагеры, единственной профессией которых является их национальность. Господин абсолютный профан в железнодорожной области, только нахватался модных терминов и только, а так ведь не знает и не умеет ничего толком. Зато зарплату себе очень не маленькую платит, более 100 тысяч за прошлый год. А простые железнодорожники в это время прозябают в бедности, но про это все молчат.

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+