Foto – LETA

Latvijā darbību sāk vēl viena ātrās ēdināšanas restorānu ķēde 0

Šodien Rīgā pretim Bastejkalnam darbību sāk pirmais Latvijā “Subway” ātrās apkalpošanas restorāns. Latvija ir 107. valsts, kur darbojas vairāk nekā 42 000 šo ASV izveidoto ēstuvju. Salīdzinājumam – 35 000 “Mc Donald’s” restorāni darbojas 110 valstīs.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Lasīt citas ziņas

“Subway” Latvijā darbojas pēc franšīzes nosacījumiem, franšīze pieder SIA “Submarine Latvia” – 
vienam no Latvijas uzņēmumiem, kas darbojas Igaunijā, kur Tallinas lidostā atvēra “Subway” jau pērn. Atšķirībā no citiem ātrās apkalpošanas ēdinātājiem “Subway” cita starpā piedāvā apmeklētājiem veidot sev tīkamu sviestmaizi, iekļaujot tajā vairāk salātu vai citu sastāvdaļu. “”Subway” restorāni ir slaveni ar sviestmaizēm, ko gatavo pēc pasūtījuma. Katrs klients rada savu speciālo karsto vai auksto sviestmaizi, izvēloties dažādu gaļu, svaigus dārzeņus, sierus un garšvielas un skatoties, kā tā tiek pagatavota viņa acu priekšā. “Subway” ir viens no veselīgākajiem ātrās ēdināšanas konceptiem, jo nepiedāvā pat frī kartupeļus,” teic “Submarine Latvia” vadītājs Aigars Kaugars.

Sviestmaižu cenas “Subway” ir augstākas nekā, piemēram, “Mc Donald’s” vai “Hesburger” ēstuvēs, tomēr zemākas nekā, piemēram, Anglijā. Nesen Anglijā, Braitonā, atvērtā “Subway” restorānā vislētākā sviestmaize mārciņās maksā tikpat, cik Latvijā eiro (trīs mārciņas un trīs eiro).

CITI ŠOBRĪD LASA

Ko par “Subway” ienākšanu saka konkurenti? Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: “”Subway” ķēdes atgriešanās Latvijas tirgū apliecina iedzīvotāju pirktspējas pieaugumu un ekonomikas izaugsmi, tāpēc ātrās ēdināšanas tirgū ir vieta jauniem uzņēmumiem un jaunām ēstuvēm. Jaunu ātrās ēdināšanas tirgus dalībnieku ienākšana Latvijā un Baltijas valstīs mūsu uzņēmuma pozīcijas neietekmē. “Hesburger” ir vislielākais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls Somijā un Baltijas valstīs.”

“McDonald’s” mārketinga vadītājs Baltijas valstīs Marjus Stonkus: “”Subway” jau ir Lietuvā un Igaunijā, un, kā rāda pieredze – tas nav ietekmējis “McDonald’s” biznesu.”