Mobilā versija
+2.2°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
14. februāris, 2014
Drukāt

Visa diena ar “Dormeo”?

Foto - LETAFoto - LETA

Cik garas un cik bieži var būt reklāmas pauzes televīzijās? Man šķiet, ka “Dormeo” matraču reklāmas atkārtojas vismaz 
20 reižu dienā. 
Kārlis Grīķītis Rīgā

Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 42. pants nosaka, ka komerctelevīzijām reklāmai atvēlētais laiks katrā raidstundā kopumā nedrīkst pārsniegt 20 procentus. Savukārt sabiedriskajā televīzijā reklāmai atvēlētais laiks katrā raidstundā kopumā nedrīkst pārsniegt 10 procentus. Šā panta izpratnē par reklāmu netiek uzskatīti pašu televīziju paziņojumi par to raidījumiem, kā arī bez maksas izplatīti sociālie paziņojumi, sabiedriskas nozīmes sludinājumi un aicinājumi uz labdarību, kā arī virtuālā reklāma.

Šā likuma 43. pants arī paredz, ka diennaktī vienā televīzijā atļauts izplatīt ne vairāk kā astoņus televīzijas veikalus, pārsniedzot 15 minūtes. To raidlaika kopējais ilgums nedrīkst pārsniegt trīs stundas diennaktī.

Likumā arī norādīts, ka filmas, izņemot daudzsēriju filmas, seriālus un dokumentālās filmas, un ziņu raidījumus drīkst pārtraukt ar televīzijas reklāmu vai televīzijas veikalu ne biežāk kā vienu reizi 30 minūšu laikā, bet valsts svētku un reliģisko ceremoniju atspoguļošanas laikā reklāmas un televīzijas veikala izvietošana ir aizliegta.

Reklāmu laiku televīzijās kontrolē Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, kas reklāmu laiku fiksē gan izlases kārtībā, gan reaģējot uz skatītāju sūdzībām, pastāstīja padomes priekšsēdētāja vietniece Aija Dulevska. Reklāmas uzskaita trīs darbinieki. Padomes adrese: Rīgā, Doma laukumā 8A, LV-1939 vai e-pasts: neplpadome@neplpadome.lv.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+