Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: LETA

Kādā noskaņā skolotāji sagaida jauno mācību gadu? 0

Ilze Gaņina, Andreja Upīša Skrīveru vidusskolas matemātikas skolotāja: Jauno mācību gadu gaidu ar ļoti lielu pacilātību. Vasarā man izdevies labi atpūsties un tagad gribas satikt gan kolēģus, gan skolēnus. Mūsu skola iesaistījusies pilotprojektā, lai izmēģinātu, kā būs mācīt skolēnus, kad skolās tiks ieviests jaunais mācību saturs. Tam gatavojoties, dodos uz kursiem. Esmu gan darbojusies arī projektā “Dabaszinātnes un matemātika”, kurā arī meklējām jaunas pedagoģiskā darba metodes. Tāpēc jau līdz šim esmu strādājusi tā, kā vajadzēs strādāt, kad būs ieviests jaunais mācību saturs. Par algu pārāk neuztraucos. Konkrēta summa, ko pelnīšu, nav zināma, bet gan jau būs labi.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai
Lasīt citas ziņas

Egita Atslēga, Bauskas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja: Vasarā vēl ir neziņa – it kā zinu, kuras klases mācīšu, taču nav skaidrības par skolēnu skaitu. Līdz ar to algu skaidrība būs tikai septembra vidū. Tāpat nav zināms, kā mainīsies mācību saturs un process: vai kādas pārmaiņas būs jau šogad, kā mums būs jāgatavojas turpmākajiem mācību gadiem, kad gaidāms jauns mācību saturs.

Jānis Arājs, Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas vēstures skolotājs: Jauno mācību gadu uztveru kā jaunu dzīves ciklu – pēc labas atpūtas jāsāk atkal strādāt. Priecāšos satikt skolēnus. Vasarā ir uzkrāts pietiekami daudz enerģijas, un tagad man jau atkal gribas strādāt. Vienīgās bažas, kas saistās ar jauno mācību gadu, ir par algu, bet šajā ziņā neko mainīt nevaru, tāpēc cenšos par to nedomāt. Par iespējamām pārmaiņām mācību saturā un metodēs arī neko daudz nedomāju. Vienmēr esmu strādājis tā, lai būtu rezultāts – skolēni iegūtu nepieciešamās zināšanas. Tāpēc savā darbā neko neplānoju mainīt. Tagad runā par kompetencēm, bet vissvarīgākais taču ir zināšanas. Domāju, ka jaunais, izglītības saturs top galvenokārt tāpēc, lai apgūtu Eiropas naudu un daļa cilvēku varētu ar to nopelnīt.