Foto-LETA

Visvairāk e-pakalpojumus portālā “Latvija.lv” izmanto vakara stundās 0

Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) ir novērojusi, ka iedzīvotāji e-pakalpojumus portālā “Latvija.lv” visvairāk izmanto vakara stundās, kad ir pārradušies mājās no darba.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Lasīt citas ziņas

“Liels apmeklētāju pieplūdums ir laikā no plkst.20 līdz 22 vakarā, kad cilvēki pēc savas darba dienas ir pārnākuši mājās, ir nedaudz atvilkuši elpu un sāk domāt, kas ir jāizdara savā labā,” sarunā ar aģentūru LETA sacīja VRAA direktore Solvita Zvidriņa. Salīdzinoši liels pieplūdums ir arī priekšpusdienā, kad iedzīvotāji sāk darbu.

Īpaši liela pieejamo e-pakalpojumu izmantošanas aktivitāte ir novērota brīžos, kad ir bijusi kāda aktualitāte ziņās, un cilvēki uzreiz vēlas pārbaudīt informāciju par sevi ar portālā “Latvija.lv” pieejamo e-pakalpojumu starpniecību. “Cilvēks, piemēram, noklausījies ziņas, dzird vienu vai otru lietu, piemēram, par fotoradariem. E-pakalpojumu sistēmā informāciju par uzlikto sodu par ātruma pārsniegšanu jūs saņemsiet, vēl pirms pa pastu būs atnākusi vēstule ar tādu pašu informāciju,” norādīja VRAA direktore.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vaicāta par populārākajiem pakalpojumiem, ko iedzīvotāji vakara stundās izmanto, viņa atzina, ka tie ir dažādi, tomēr lielākoties ir saistīti ar dzīvesvietas deklarēšanas informāciju, pensijas, veselības pakalpojumi, kā arī nesen ieviestais e-pakalpojums – informācija par piemērotajiem administratīvajiem sodiem.

Nedaudz citādāk esot ar pakalpojumu, kas piedāvā elektroniski pieteikties studijām augstskolās – šim pakalpojumam ir nepārtraukti liels pieprasījums laikā, kad studenti var pieteikties pamatstudijām augstskolās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.