Mobilā versija
Brīdinājums +26.0°C
Vilis, Vilhelms
Svētdiena, 28. maijs, 2017
3. marts, 2017
Drukāt

Zemes ceļi traģiskā stāvoklī: Iedzīvotāju un uzņēmēju dzīve paralizēta (7)

Kadrs no videoKadrs no video

Latvijas grants ceļi ir kritiskā stāvoklī, kas lauku reģionu iedzīvotājiem liek izmisumā apdomāt pārcelšanos no reģioniem uz pilsētām, jo par ceļu uzturēšanu atbildīgie, viņuprāt, klaji pārkāpj likumu, vēstīja TV 3 raidījums “Bez Tabu”.

Raidījuma elektroniskā pasta kastīti pārpilda sūdzības no visas Latvijas par grants ceļu traģisko stāvokli: bedre pie bedres, ūdens plūdi un neizbraucams mālains segums. Īpaši daudz sūdzību ir no Bauskas novada.

“Es negribu pamest Latviju ceļu dēļ! Tad es sakrāmēšu koferus, pārvākšos uz Rīgu un tur dzīvošu! Tad visi brīnīsies, ka vairums izvēlēsies doties uz pilsētām, lauki būs izmiruši!” dusmīgs ir Bauskas novada iedzīvotājs A. Červinskis.

Artis sociālajos tīklos ievietojis vairākus video, kuros fiksējis Bauskas novada grants ceļu slikto stāvokli. Ar ierakstiem dalījušies tūkstošiem cilvēku no visas Latvijas, kuri komentāru sadaļās un savos profilos papildina traģisko ceļa posmu uzskaitījumu. Starp citu, tieši Bauskas novada domē lems par ārkārtas situācijas izsludināšanu sakarā ar zemes ceļu slikto stāvokli.

“Bez Tabu” uzrunātie iedzīvotāji uzskata, ka atbildīgie par ceļu uzturēšanu ignorē likumu, kas nosaka pienācīgi gādāt par ceļu stāvokli, kā arī Satversmi, kurā iekalts, ka jebkuram ir tiesības brīvi pārvietoties.

Bauskas novada iedzīvotājs vairākkārt komunicējis ar atbildīgajiem rakstveidā, un atbildes sauc par “marsiešu hronikām”.

“Līdzšinējā līdzinās marsiešu hronikām, jo viņi nesaprot, ko mums jāpiedzīvo laukos! “Latvijas autoceļu uzturētājs” (LAU) man atbild: “Autoceļi ar grants segumu uzskatāmi par periodiskas izmantošanas ceļiem, pēc to tehniskajiem parametriem grants ceļi nav paredzēti regulārai, intensīvai satiksmei visa gada garumā.”

Pievienot komentāru

Komentāri (7)

  1. Pēdējā laikā bieži tiek runāts par mūsu veco autoparku,nu tad jauno auto dīleri varētu uzrakstīt,kuri modeļi ir piemēroti šādiem Latvijas grants ceļiem.Domāju,ka būs dziļš klusums no viņu puses,tāpēc ka tās modernas miskastes nav tādiem ceļiem paredzētas.Es šeit nerunāju par dārgiem džipiem,kuri lielākai daļai laucinieku ir nereāls sapnis.Man ir viena tāda mašīna,kurai ir vienalga kādas bedres jāforsē un to arī grasos izmantot tālāk,tas nekas,ka tā ir22 gadus veca.

  2. Mums ir vesela ceļu zinātnieku un ķīmiķu armija, kas sēž RTU kabinetos un braukā pa Pierīgas atjaunotajām šosejām. Tāpēc viņi reti kad apmeklē provinci un maz ko zina par turienes ceļu problēmām.
    Un arī neko nedara, jo paši dzīvo braukšanas komfortā. Lai laucinieki lauž kaklu! Arī valdība ir pārāk gļēva un neko neprasa no daudzajiem “kabineta” zinātniekiem. Ja nevariet neko izdomāt, tad neaizņemiet pētnieku vietas, dodiet iespēju jaunajiem!

  3. Jā, tā mums te laukos ir ar tiem ceļiem, visur bedres, knapi var izbraukt……bet kopumā sakot štrunts par tām bedrēm un dubļainajiem ceļiem, esmu jau samierinājies, ka visu mūžu būs jākratās, bet viss ko es vēlētos, ja jau reiz neviens netaisās šos grants ceļus pienācīgi uzturēt vai noasfaltēt, tad vismaz samaziniet man ceļa nodokli. Jo pretējā gadījumā ir tāda situācija, ka es par savu veļas dēli maksāju to pašu naudu ko Rīdzinieki par asflatu.

  4. Atceros kādi zemes ceļi ir Igaunijā, gludi kā galds, un plati… Igaunijā acīmredzot laikam ziemas nav, vai ne?

  5. (LAU) man atbild: “Autoceļi ar grants segumu uzskatāmi par periodiskas izmantošanas ceļiem, pēc to tehniskajiem parametriem grants ceļi nav paredzēti regulārai, intensīvai satiksmei visa gada garumā.”

    Pie kam, ar traktoriem vai zirgiem pa šiem ceļiem mierīgi var braukt arī regulāri visa gada garumā !

  6. Ar grants ceļiem tā notiek katru pavasari,kad sasalusī zeme atkūst un te nelīdz ne satversmē rakstītais,ne valdības rīkojumi.Tā,kā nupat piedzimuši.

  7. Rīga smird

Draugiem Facebook Twitter Google+