Publicitātes foto

Zīmolam GUESS jauna reklāmas seja – dziedātāja Kamila Kabello 0

Šoruden GUESS ar lepnumu iepazīstina ar kubiešu-meksikāņu-amerikāņu dziedātāju/dziesmu autori, vairāku platīna disku ieguvēju, Kamilu Kabelo kā GUESS Jeans 2017. gada rudens sezonas reklāmas kampaņas seju līdzās modelim Aleksam Dellisolam. Īsi pēc debijas hīta – solo singla “CRYING IN THE CLUB” izlaišanas un satriecošās uzstāšanās Billboard Music Awards šajā nedēļas nogalē, Kamilas karjera ļoti strauji attīstās, viņai kļūstot arī par GUESS jaunākās, ikoniskās kampaņas zvaigzni.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Lasīt citas ziņas

“Esmu sajūsmināta par iespēju sadarboties ar GUESS šīs brīnišķīgās kampaņas veidošanā,” stāsta Kabello. “Esmu izaugusi, vienmēr priecājoties par viņu piedāvāto estētiku un nekad savos visneticamākajos sapņos nevarēju iedomāties, ka būšu pietiekami veiksmīga, lai kļūtu par daļu no tās”.

Kamilas Kabelo mūzikas klips CRYING IN THE CLUB

CITI ŠOBRĪD LASA

Kampaņas māksliniecisko vīziju izstrādājis GUESS radošais direktors Pols Marčioano un foto sesijas autore ir modes fotogrāfe Tatjana Gerusova. Bildes tapušas Palmdeilā, Kalifornijā un stāsts parāda iemīlējušos pāri, kas ceļo, meklējot kaislības un aizrautību, turklāt kampaņa atsaucas arī uz GUESS mantojumu ar 90. gadu logo māniju uz T-krekliem un oversized džinsu jakām.

“Kamilas pašapziņa, spēks un skaistums atspoguļo kvalitātes, ko meklēju GUESS meitenē, un ļoti priecājos sveikt viņu mūsu ģimenē,” atklāj radošais direktors Ppls Marčiano, “Izvēloties Kamilu kā GUESS seju, šoruden īpaši slavinām tās GUESS meitenes, kuras ir dinamiskas, dažādu talantu apveltītas un pašpietiekamas.”

Šī rudens kolekcija sievietēm piedāvā smagnēju siluetu kompozīciju, ko veido oversized jakas, skinny džinsi ar paaugstinātu jostas vietu, apgriezti šorti un push-up bustjē topi. Šosezon mākslīgās kažokādas atklājas dažādās krāsās un leoparda apdrukas jakas piešķir valdzinājumu jebkuram vienkāršam apģērbam. Vintāžas atdzimšana ar logotipu rotātiem topiem un T-krekliem novērojama arī šajā sezonā, tiem saglabājoties kā nozīmīgai GUESS tradīciju sastāvdaļai. Puisis tērpjas oversized universitātes sporta komandas iedvesmotās jakās, stepētās bomberjakās; galvenie šīs sezonas virsdrēbju stili ir motociklistu jakas un mākslīgās kažokādas mēteļi. Būtisku lomu rudens piedāvājumā spēlē “nomazgāts” denims ar novalkājuma efektu, pievienojot kolekcijai īpaši stilīgas nianses. Tas pieejams daudzveidīgos siluetos – tostarp džinsos un jakās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.