Arhīva foto. Sabiedriskā transporta pietura.
Arhīva foto. Sabiedriskā transporta pietura.
Foto: LETA

Zināms, kurš pieturās izvietos informāciju par valsts budžetu un nodokļu politiku 0

Vides reklāmas aģentūra SIA “JCDecaux Latvija” uzvarējusi Finanšu ministrijas (FM) iepirkumā par informatīvās kampaņas sniegšanu, kurā plānots sabiedrību informēt par 2019.gada un 2020.gada valsts budžetu, kā arī nodokļu politiku, liecina FM informācija.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

FM bija izsludinājusi iepirkumu “Sociāli informatīvās kampaņas informatīvo materiālu par 2019.un 2020.gada valsts budžetu un nodokļu politiku, kā arī to saistītiem jautājumiem druka un izvietošana Latvijas pilsētu sabiedriskā transporta pieturvietu statistiskajos un dinamiskajos vides reklāmas stendos”.

Tajā pieteicās tikai viens pretendents – “JCDecaux Latvija”, kas piedāvāja minēto pakalpojumu sniegt par 41 726 eiro.
CITI ŠOBRĪD LASA

FM atzīst, ka “JCDecaux Latvija” iesniegtais piedāvājums atbilst visām nolikumā izvirzītajām prasībām un ir saimnieciski izdevīgs.

“JCDecaux Latvija” līdzīgos FM iepirkumos uzvarējusi jau iepriekš.

“JCDecaux Latvija” ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu “JCDecaux”.

SIA “JCDecaux Latvija” dibināta 1996.gadā un tās pamatkapitāls ir 1,075 miljoni eiro. Tās vienīgais īpašnieks ir Francijas uzņēmums “JCDecaux Europe Holding”.

Kā liecina SIA “Firmas.lv” informācija, “JCDecaux Latvija” apgrozījums 2018.gadā bija 4,53 miljoni eiro, bet peļņa – 550 963 eiro.