Mobilā versija
-0.3°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
4. aprīlis, 2016
Drukāt

Žurnāls atvainojas par safabricētas Džordža Klūnija intervijas publicēšanu

Foto - Leta/AFPFoto - Leta/AFP

Britu žurnāls “Hello!” atvainojies par safabricētas intervijas ar amerikāņu aktieri Džordžu Klūniju publicēšanu.

Slavenību jaunumu žurnāls atklāja, ka esot nopircis interviju no izklaides ziņu aģentūras “Famous”, ar kuru jau iepriekš sadarbojies. Žurnāla pārstāvji apgalvo, ka redakcija ticējusi intervijas autentiskumam.

Taču 54 gadus vecais Klūnijs apgalvo, ka neesot sniedzis tādu interviju par attiecībām ar sievu Amalu.

“Problēma ir tāda, ka es neesmu sniedzis interviju žurnālam “Hello!” un man piedēvētie izteikumi nav patiesi. Mana pieredze liecina, ka nepareizu izteikumu piedēvēšana nav neparasta, taču pilnībā safabricētas “ekskluzīvas” intervijas publicēšana ir kas jauns. Šāda tendence raisa satraukumu,” teica Klūnijs.

Intervijā Klūnijs it kā stāstījis par to, kā uztur attiecības ar sievu Amalu Klūniju, kad viņi atrodas dažādās valstīs.

Interviju pārpublicēja ne tikai “Hello!”, bet arī tādi preses izdevumi kā “Vanity Fair”, “Marie Claire”, “The Sun” un “The Evening Standard”.

“Uzņēmums “Hello! Group” var tikai paust vislielāko cieņu pret Klūnija kungu un viņa sievu Amalu, kā arī pret respektablu un patiesu žurnālistiku,” teikts kompānijas paziņojumā.

2014.gadā britu laikraksts “Daily Mail” atvainojās Klūnijam par rakstu, kurā bija teikts, ka Amalas māte iebildusi pret meitas laulībām ar Holivudas aktieri. Klūnijs rakstu nodēvēja par “nepatiesu” un “bezatbildīgu”.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+