Foto: Timurs Subhankulovs

Zvans puspiecos no rīta
 0

Kad policijai ir jāraksta rakstisks iesniegums? Man puspiecos no rīta piezvanīja kāds vīrietis krievu valodā. Es neko nesapratu no viņa teiktā. Bet sarunas tonis likās apdraudošs. Zvanīju policijai un lūdzu noskaidrot, no kāda telefona man zvanīja un kādēļ. Bet policijā pieprasa rakstīt iesniegumu. Vai tā netiek iekavēts sūdzības izskatīšanas laiks uz vairākām dienām? Arī “Lattelecom” atteicās tūlīt atbildēt, kas man zvanījis. 
R. Bērziņš Rīgā

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Ja cilvēka veselībai vai dzīvībai draud briesmas, policija nekavējoties reaģē arī uz telefona zvanu 110 vai 112 un nekādu rakstisku iesniegumu no iedzīvotāja negaida. Šie telefoni ir izmantojami gadījumos, kad nepieciešama tūlītēja policijas palīdzība, piemēram, ja notiek nopietns sabiedriskās kārtības apdraudējums, noziegums vai ceļu satiksmes negadījums. Bet, ja tiešas briesmas nedraud, cilvēkam ir jāatnāk uz tuvāko policijas iecirkni un jāuzraksta iesniegums par iespējamo apdraudējumu viņa drošībai, likumībai vai mantai, skaidro Valsts policijas sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā speciāliste Lita Juberte. Arī likumā par policiju minēts, ka pie policijas darbinieka personai jāvēršas ar pieteikumu vai ziņojumu. Šajā gadījumā R. Bērziņam vēl jo svarīgāk būtu personīgi nodot iesniegumu policijas darbiniekam un izstāstīt visu par telefona sarunas norisi, jo viņš pats atzinis, ka to nav sapratis.

Visi klienti, kam tehniski ir pieejama numura noteikšanas funkcija (jābūt tālruņa aparātam, kas nodrošina šādu iespēju), var šo pakalpojumu pieteikt, zvanot 177, un tas izmaksās Ls 1,23 mēnesī, informē “Lattelecom” sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Līga Bite. Numura noteikšanas pakalpojums visiem “Lattelecom” “Mājas komplektu” klientiem ir bez maksas. Bet klientiem, kas izvēlējušies pakalpojumu “Tarifu plāns – bezmaksas sarunas Latvijā”, tiek nodrošināta 50% atlaide numura noteikšanas funkcijai, tas izmaksā Ls 0,62 mēnesī.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.