Foto: Rīgas brīvostas pārvalde

Rīgas ostā pārvadājumus uzsāk jauna prāmju līnija “Baltic Link” 2

Pirmdien, 6. jūlijā, Rīgas ostā pie SIA “Man-Tess tranzīts” prāmju piestātnes pirmo reizi pienāca jaunās kravu pārvadājumu līnijas “Baltic Link” prāmis MIDAS, uzsākotregulāru kravu autotransporta (ro-ro) pārvadājumu reisusstarp Rīgu un Okselosundas ostu Zviedrijā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

Turpmāk prāmis katru nedēļu veiks trīs reisus no Rīgas – otrdienās, ceturtdienās un svētdienās.

Līnijas “Baltic Link” operators ir Zviedrijas kuģniecības kompānija “Wagenborg Shipping Sweden AB”, kas ar jauno līniju “Baltic Link” paplašina savu ro-ro prāmju līniju tīklu Baltijas jūrā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ņemot vērā prāmju pārvadājumu konkurences īpatnības un Rīgas ostas atrašanās vietu, vēl vienas kravas prāmju līnijas ienākšanaostā vērtējamaļoti pozitīvi. Latvijas kravu pārvadātājiem tiek piedāvāts vēl viens konkurētspējīgs loģistikas ceļš uz Skandināvijas valstīm, savukārt Rīgas ostā paplašinās sniegto pakalpojumu klāsts. Tas ļaus piesaistīt Rīgas ostai jaunus klientus un audzēt kravu apjomu. Tādējādi mēs speram vēl soli tuvāk Rīgas ostas attīstības mērķim – kļūt par mūsdienīgu un efektīvu loģistikas centru, apkalpojot ganBaltijas, gan Skandināvijas valstis,” informē Rīgas brīvostas pārvaldē.

Rīgas osta ir daudzfunkcionāla osta ar mūsdienīgu infrastruktūru, kas ir piemērota visdažādāko veidu kuģu un kravu apkalpošanai, nodrošinot arī kravas autotransporta prāmju servisu.

Neskatoties uz ostas atrašanās vietu Rīgas jūras līcī, kas padara kravas prāmju pārvadājumus uz Eiropas ostām attāluma un izmaksu ziņā mazāk konkurētspējīgus, salīdzinot ar ostām tieši Baltijas jūras krastos, šis pārvadājumu veids Rīgas ostā attīstās un ro-ro kravu apjomi pieaug.

Regulārus ro-ro pārvadājumus no Rīgas ostas līdz šim nodrošināja Tallink līnijas prāmji, kas veic gan pasažieru, gan kravu pārvadājumus.

108,5 metrus garaisun 17 metrus kravas autotransporta prāmis MIDAS ar kravnesību 5873 GT kuģo zem Somijas karoga.

Līnijas operators – “Wagenborg Shipping Sweden AB” norāda, ka, pieaugot pārvadāto kravu apjomam, prāmis MIDAS var tikt aizstāts ar lielāku, pieprasījumam atbilstošu prāmi.

Publikācija tapusi sadarbībā ar Rīgas brīvostas pārvaldi

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.