Publicitātes foto

“Ādažu Čipsi” papildina piedāvājumu ar virkni jaunu produktu 0

Zīmola “Ādažu Čipsi” ražotājs “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” šogad atzīmē 25.jubileju kopš ražošanas sākšanas, līdz ar to par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortimentu papildinot ar jaunumiem un pilnveidojot vizuālo identitāti, informēja kompānijas sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

“Ādažu Čipsu” pirmsākumi meklējami 1972.gadā, kad vietējā kolhozā “Ādaži” sāka ražot pirmos kraukšķīgos kartupeļu salmiņus, savukārt 1993.gadā tika izveidots zīmols “Ādažu Čipsi”, kas kļuva par vadošo kartupeļu pārstrādes zīmolu, ražojot un izplatot kartupeļu čipsus un sāļās uzkodas. 25 gadu laikā kopumā saražotas vairāk nekā 45 000 tonnas čipsu un sāļo uzkodu.

“25 gadu laikā zīmols “Ādažu Čipsi” kļuvis par tirgus līderi sāļo uzkodu segmentā Latvijā, apliecinot sevi ar augstākās kvalitātes produktiem, daudzveidīgu sortimentu un inovatīviem jaunumiem. Gadu no gada esam investējuši zīmola attīstībā, modernizējot ražošanu, radot jaunus produktus. Pērn vērojām iespaidīgu pieprasījumu jaunumu segmentā, kas pārliecinoši demonstrē zīmola spēku un vērtību,” norādīja Mikša.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patlaban “Ādažu Čipsu” sortimentā ir vairāk nekā 11 veidu kartupeļu čipsu, kā arī 11 sāļās uzkodas un piecu veidu dipi mērces, tostarp veikalu plauktos jau ir pieejami tādi jaunumi kā “Bumbu rulete”, kuras iepakojumā katra piektā bumba ir asa, “Ādažu ASIE” čipsi, kā arī jaunas mērces ar saldo čili un načo siera bumbu garšu. Drīzumā veikalu plauktos būs pieejami arī “Ādažu Čipsu” pilngraudu kraukšķi ar jaunām garšām un par 30% mazāk sāls. Par godu “Ādažu Čipsi” jubilejas svinībām ir sākta sadarbība ar grupu “Bermudu Divstūris”, kopā radot divus jaunus produktus, kas pie pircējiem nonāks jau maija sākumā.

Kā ziņots, šogad “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” investēs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijā, kas būtiski kāpinās uzņēmuma produktivitāti.

Tāpat vēstīts, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.