Jaunā ‘Airbus A220-300’ lidmašīna.
Jaunā ‘Airbus A220-300’ lidmašīna.
Publicitātes foto.

“airBaltic” saņem kārtējo jauno ‘Airbus A220-300’ lidmašīnu 0

Latvijas lidsabiedrība “airBaltic” šodien Rīgā sagaidīja 18. Airbus A220-300 lidmašīnu ar reģistrācijas numuru YL-AAR. Šī ir šogad ceturtā saņemtā Airbus A220-300 lidmašīna, un līdz gada beigām lidsabiedrības flotei pievienosies vēl četri jauni lidaparāti.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Lasīt citas ziņas

Līdz šim “airBaltic” ar Airbus A220-300 lidmašīnām ir pārvadājusi vairāk nekā 2 600 000 pasažieru. Šobrīd jau katrs otrais kompānijas pasažieris lido ar Airbus A220-300. Kopumā “airBaltic” ar Airbus A220-300 lidmašīnām veikusi vairāk nekā 27 000 lidojumu un nolidojusi vairāk nekā 69 000 stundu.

Kopš lidojumu uzsākšanas 2016. gada 14. decembrī “airBaltic” ar Airbus A220-300 lidmašīnām lidojusi uz vairāk nekā 35 valstīm un nolaidusies vairāk nekā 70 lidostās. Pateicoties jaunām lidmašīnām, tiek apkalpots aizvien lielāks galamērķu skaits tieši ar šī modeļa lidmašīnām. Jaunākais galamērķis, uz kuru “airBaltic” lido ar Airbus A220-300, ir Prāga.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā norāda lidsabiedrībā, Airbus A220-300 darbības rādītāji pārsnieguši cerības, spējot uzrādīt labāku vispārējo veiktspēju, degvielas ekonomiju un ērtības gan pasažieriem, gan darbiniekiem. Jaunā lidmašīna nodrošina izcilu lidojumu ar tādām priekšrocībām pasažieriem kā platāki sēdekļi, lielāki logi, vairāk vietas rokas bagāžai, pilnveidotas labierīcības un citiem uzlabojumiem.

Airbus A220-300 ir arī ievērojami klusāka – tās trokšņu līmenis ir līdz pat četrām reizēm mazāks. Turklāt šobrīd tā ir pasaulē videi draudzīgākā komerciālā lidmašīna, jo Airbus A220-300 ir pirmais lidaparāts, kura dzīves cikla ietekmes uz vidi deklarācija ir pilnīgi caurskatāma, palīdzot samazināt CO2 un NOX emisijas attiecīgi par 20% un 50%.

Kā ziņots iepriekš, “airBaltic ” šā gada rudenī jeb gadu ātrāk nekā plānots pārtrauks savā flotē esošo Boeing 737 lidmašīnu izmantošanu. Lidsabiedrības mērķis ir vienkāršot floti un izmantot papildu efektivitāti, ko sniedz Airbus A220-300 lidmašīnas, kas jau gada nogalē būs vienīgie reaktīvie lidaparāti “airBaltic” flotē.

Patlaban “airBaltic” nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos. 2019. gada vasaras sezonā “airBaltic” ir uzsākusi lidojumus no Rīgas uz Dublinu, Štutgarti un Ļvovu, kā arī Kosu un Menorku. “airBaltic” flotē ir 38 lidmašīnas.

“airBaltic” ir dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80,05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA “Aircraft Leasing 1” pieder aptuveni 20%.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.