Foto: Panthermedia/Scanpix/LETA

Apdrošinātāji aicina klientus izvēlēties attālinātos pakalpojumus. 90% klientu tam gatavi 0

Latvijas Apdrošinātāju asociācija (LAA) aicina klientus maksimāli ievērot piesardzības pasākumus koronavīrusa izraisītās ārkārtas situācijas laikā un apdrošināšanas pakalpojumu saņemšanai izmantot attālinātās iespējas – apdrošinātāju mājaslapas, mobilās lietotnes, e-pastu un telefona saziņu.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

Kā liecina LAA pērnā gada nogalē veiktās klientu aptaujas* rezultāti, Latvijas apdrošinātāju klienti tam ir gatavi, jo 90% gadījumu izvēlētos attālinātu līguma noslēgšanu.

Apdrošinātāji ārkārtas situācijas laikā aicina klientus neierasties klātienē apdrošināšanas sabiedrību filiālēs, bet gan izmantot digitālus saziņas rīkus, jo apdrošinātāju mājaslapās ir pieejami visi pakalpojumi – gan jaunu līgumu noslēgšana, gan apdrošināšanas gadījumu pieteikšana. Virkne apdrošinātāju klientiem piedāvā arī mobilās lietotnes ar plašu funkcionalitāti, kā arī vienmēr ir iespējama e-pastu un telefoniska saziņa ar klientu konsultantiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ērtu un saprotamu attālināto pakalpojumu sniegšana ilgākā laika periodā ir bijusi apdrošinātāju stratēģiskais mērķis, tādēļ jau 90% Latvijas iedzīvotāju dod priekšroku attālinātai apdrošināšanas līguma noslēgšanai. 65% no aptaujātajiem izvēlas līgumu slēgšanu apdrošināšanas sabiedrību mājaslapās, bet 25% aptaujāto dod priekšroku e-pasta saziņai par līgumu, liecina LAA aptaujas dati.

Tomēr joprojām 34% iedzīvotāju izvēlētos slēgt līgumus klātienē apdrošināšanas birojā un vēl 21% labprāt izmanto apdrošināšanas aģenta vai brokera pakalpojumus. LAA aicina šos klientus izmantot iespēju un izmēģināt attālināto pakalpojumu saņemšanas iespēju.

LAA aicina klientus ļoti rūpīgi iepazīties ar valdības noteiktajiem ierobežojumiem un karantīnas ieteikumiem un pragmatiski izvērtēt nepieciešamību ierasties klātienē apdrošināšanas sabiedrībā. Ja tas neatliekami nepieciešams, aicinām par konkrētiem apdrošinātāju darba laikiem un pakalpojumu saņemšanas iespējām interesēties pie saviem apdrošinātājiem, kā arī ievērot nepieciešamos piesardzības pasākumus.

*SKDS pētījums pēc LAA pasūtījuma veikts 2019. gada decembrī, aptaujājot 1005 respondentus visā Latvijā. Aptauja veikta internetā, datu reprezentativitātes palielināšanai izmantota datu svēršanas procedūra.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.