Publicitates foto

Aptauja: Iedzīvotāji visbiežāk izvēlas svaigu cūkgaļu un dažādus kūpinājumus 0

Latvijas iedzīvotāji visbiežāk iegādājas svaigu cūkgaļu (73%), kā arī dažādus kūpinājumus (72%), liecina pētījuma aģentūras “RAIT” un gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA “Forevers” veiktā aptauja*.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Tendenci apstiprina arī “Forevers” apkopotā informācija par pirktākajiem produktiem 2018.gadā. Pirmajā vietā ierindojas Zemnieku gaļa mājas žāvējumā, otrajā – Dāņu salami, savukārt trešajā cūkgaļas maltā masa. Raksturojot produktu iegādes biežumu, pētījums atklāj, ka 50% Latvijas iedzīvotāju kūpinātus gaļas izstrādājumus iegādājas vairākas reizes mēnesī un biežāk, savukārt svaigu cūkgaļu vairākas reizes mēnesī un biežāk pērk 54% aptaujāto.

“Forevers” valdes loceklis Andrejs Ždans norāda, ka svaiga gaļa un gaļas izstrādājumi joprojām ir starp pirktākajiem pārtikas produktiem Latvijā. “Lai arī Latvijas virtuvē ienāk jaunas tendences, piemēram, veģetārisms un vegānisms, Latvijas iedzīvotāju ēdienkartē dominē gaļas produkti. Tāpat cilvēkiem ir svarīga ne tikai produktu kvalitāte, bet arī iespējas produktus pagatavot bez augstas sarežģītības pakāpes, jo to pieprasa mūsdienu straujais dzīves temps. Vienlaikus, izvēloties gaļas produktus, pircējiem aktuāla ir cenas un kvalitātes attiecība, tāpēc savas veikalu ķēdes tirdzniecības vietās gaļas izstrādājumus piedāvājam par izdevīgām – ražotāja cenām –, neliekot klientiem pārmaksāt.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī iepirkšanās paradumi specializētajos gaļas veikalos apliecina, ka pircēji vairāk orientējas uz ātri pagatavojamiem produktiem, dodot priekšroku sardelēm, cīsiņiem, kūpinājumiem un pusfabrikātiem. Aptaujas dati parāda, ka 28% Latvijas iedzīvotāju sardeles pērk specializētajos veikalos, cīsiņus un kūpinātu gaļu – 25% respondentu. Savukārt pusfabrikātus specializētajos veikalos iegādājas 26% aptaujas dalībnieku.

Aptauja veikta 2019. gada janvārī sadarbībā ar pētījumu kompāniju “RAIT”. Tajā piedalījās 1022 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 65 gadiem; 48% vīriešu un 52% sieviešu.

Kā ziņots, “Forevers” tirdzniecības tīklā šobrīd ir 88 veikali visā Latvijā, kura darbības uzturēšanā būtisks ķēdes posms ir uzņēmuma izveidotā loģistikas sistēma.

“Forevers” 2017.gadā strādāja ar 34,953 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,3% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 32% – līdz 1,019 miljoniem eiro.

“Forevers” reģistrēts 1996.gadā, un tā pamatkapitāls ir 6,305 miljoni eiro. “Forevers” ražo desas, cīsiņus, kūpinājumus, kā arī svaigas gaļas produkciju.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.