“DNB” un “Nordea” apvienotās bankas Baltijā logo
“DNB” un “Nordea” apvienotās bankas Baltijā logo
Publicitātes foto

Atlikušajos mēnešos “Luminor” paredz Latvijas izaugsmes tempa palēnināšanos 0

Kā liecina publicētais bankas “Luminor” 2. ceturkšņa pārskats, turpina pieaugt gan klientu aktivitāte, gan aktīvo klientu skaits, taču tas rada bankai arī vērā ņemamus izaicinājumus.

Reklāma
Reklāma
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
“Kā krāpnieks zināja, ka neesmu izņēmusi paciņu?” Lasītāja atmasko neīsto “Latvijas Pastu” 1
Lasīt citas ziņas

2018. gada 2. ceturksnī “Luminor” stiprināja savas pozīcijas kā otrs lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Latvijas finanšu tirgū.

“Luminor” peļņa 2018. gada 2. ceturksnī bija 17,6 miljoni eiro un aizdevumu apjomi saglabājās stabili. Savukārt kapitāla atdeve 2018. gada 2. ceturksnī sasniedza 13,22%, kas ir par 6,3% vairāk nekā šī gada pirmajā ceturksnī.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Luminor” vadītāja Latvijā Kerli Gabrilovica norādīja, ka, neskatoties uz pesimisma vilni šī gada sākumā, 2018. gadā Latvijas ekonomika ir saglabājusi iepriekšējā gadā sasniegto izaugsmes tempu, pirmajā pusgadā uzrādot 4,5% izaugsmi.

Savukārt atlikušajos šī gada mēnešos “Luminor” sagaida tikai nenozīmīgu tempa palēnināšanos.

Gabrilovica skaidroja, ka Latvijas iedzīvotāji bauda augstāku dzīves līmeni un uzņēmējdarbības aktivitāte un dažādība ir vērienīgāka nekā jebkad agrāk. Vienlaikus finanšu sektoram tas nozīmē jaunas iespējas un izaicinājumus.

“Noguldījumu apjoms aug un mums jāspēj tas pārdomāti pārvaldīt, lai sekmētu ekonomikas un mūsu uzņēmumu izaugsmi,” atzīmēja Gabrilovica.

Arī “Luminor” aizvadītajā ceturksnī bija daudz nozīmīgu sasniegumu, taču visbūtiskākais bankas sasniegums esot tas, ka tā ir noturējusi un stiprinājusi savu klientu bāzi – gan aktīvo klientu skaits, gan kopējā klientu aktivitāte pieaug.

Tāpat 2018. gada 2. ceturksnī “Luminor” uzlabojusi klientu apkalpošanu un kopējo klientu pieredzi. Arvien vairāk produkti un pakalpojumi tiek piedāvāti attālināti, ļaujot klientiem organizēt savu finanšu ikdienu, ietaupot laiku un naudu.

“Cilvēku gaidas attiecībā uz finanšu pakalpojumu lietošanas ērtumu un ikdienas darījumu ātrumu aug zibens ātrumā. Redzam, ka esam uz pareizā ceļa – vēlamies darboties vienkārši un sniegt saviem klientiem efektīvākos pakalpojumus atbilstoši viņu vēlmēm acumirklī,” uzsvēra “Luminor” vadītāja Latvijā.

Reklāma
Reklāma

Tāpēc banka strādā, lai iepazīstinātu klientus ar jauniem digitāliem risinājumiem, kas mainīs to, kā tiek izmantoti finanšu pakalpojumi.

2018. gada 2. ceturksnī “Luminor” izveidoja arī jaunu “Progresīvo ieguldījumu” plānu un apvienoja divus pensiju līdzekļu pārvaldītājus, kas sekmēs klientu pensiju uzkrājumu pieaugumu, vienlaikus samazinot komisijas maksas vidēji par 15%.

Tāpat “Luminor” ir izvēlēts kā viens no finanšu pakalpojumu sniedzējiem, kas ieviesīs jauno valsts atbalsta finanšu instrumentu uzņēmējiem – portfeļgarantijas – , ļaujot uzlabot ātrumu un pieejamību finansējuma saņemšanā.

2018. gada otrajā ceturksnī “Luminor Grupa” uzrādījusi labus biznesa rezultātus un pieaugošu aktivitāti un klientu skaitu visos biznesa segmentos, tādējādi pārsniedzot iepriekšējā ceturkšņa sniegumu.

Galvenokārt šo izaugsmi veicinājis aktivitātes pieaugums ikdienas bankas produktu un pakalpojumu lietošanā, kā arī spēcīgāki pārdošanas rezultāti un plašāks pieprasījums pēc finanšu riska pārvaldīšanas instrumentiem.

Rezultātus pozitīvi ietekmējuši arī samērā labvēlīgie tirgus apstākļi un ekonomikas augšupeja (visās Baltijas valstīs IKP pieaugums virs 3%), kas arī sekmē gan klientu aktivitātes, gan kopējā klientu skaita un portfeļa palielināšanos.

“Luminor Grupas” vadītājs Erki Rāzuke atklāja, ka patlaban galvenais “Luminor” izaicinājums ir saglabāt līdzsvaru, nodrošinot ikdienas pakalpojumus un servisa kvalitāti un tajā pašā laikā veicot vērienīgas organizācijas pārmaiņas.

“Mēs apvienojam sešas organizācijas trīs valstīs, radot jaunu lietu kārtību un vienkāršojot mūsu darbu. Vienlaikus veidojam pamatu arī mūsu turpmākajai izaugsmei un attīstībai. Pēc īstenotā pārmaiņu vēriena un sarežģītās dabas Luminor stāsts ir unikāls Baltijā. Esmu ļoti pateicīgs mūsu klientiem par pacietību un saviem kolēģiem par ieguldīto darbu,” atzina Rāzuke.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.