Mārtiņš Bērziņš, Citadeles E-biznesa daļas vadītājs
Mārtiņš Bērziņš, Citadeles E-biznesa daļas vadītājs
Publicitātes attēls

Ātri un ērti: maksā uz mobilā tālruņa numuru 0

Kopš šī gada augusta bankas Citadele klienti var veikt maksājumus, zinot tikai saņēmēja tālruņa numuru.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Citadele ir pirmā banka, kas uzsākusi Latvijas Bankas zibsaišu reģistra praktisku izmantošanu.

Uz septembra sākumu jau 15 000 klientu reģistrējās zibsaišu reģistram un aktīvi izmanto šo pakalpojumu.
 

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopš augusta sākuma Citadeles klienti ātri un ērti var veikt maksājumus draugiem, tuviniekiem un kolēģiem, izmantojot tikai saņēmēja tālruņa numuru. Maksājums uz mobilā tālruņa numuru ir jauns risinājums personīgo finanšu pārvaldībā, kas ir atvērts un drošs Latvijas Bankas uzturēts klientu reģistrs.

Tam nav nepieciešamības uzstādīt papildus lietotnes vai pievienoties atsevišķai jaunai sistēmai, un nauda ir pieejama saņēmēja kontā dažu sekunžu laikā. Lai izmantotu šo pakalpojumu, jāreģistrējas Latvijas Bankas izveidotajā un uzturētajā Zibsaišu reģistrā ar Citadeles mobilo lietotni. Citadele ir pirmā banka, kas uzsākusi šī reģistra praktisku izmantošanu.

Uz septembra sākumu jau 15 000 klientu reģistrējās zibsaišu reģistram un aktīvi izmanto pakalpojumu. Maksājumam uz mobilā tālruņa numuru nav papildus maksas – maksājums tiek izpildīts kā jebkurš cits klienta maksājums atbilstoši cenrādim. Jāuzsver, ka bankas Citadele X Smart kartes klientam pārskaitījums ir bez maksas.

“Pie jaunā risinājuma banka Citadele strādāja nepilnu gadu. Ar šo inovāciju Citadele sper nākamo soli tuvāk mērķim saviem klientiem padarīt personīgo finanšu pārvaldību vēl ērtāku un vienkāršāku,”

saka Mārtiņš Bērziņš, Citadeles E-biznesa daļas vadītājs.

“Pirmā klientu pieredze šī pakalpojuma lietošanā ir ļoti pozitīva. Par to liecina lielā klientu interese – jau pirmajā nedēļā zibsaišu reģistrā reģistrējās 10 000 klientu, kuri aktīvi izmanto maksājumus uz mobilā tālruņa numuru,” par jaunā pakalpojuma uzņemšanu klientu vidū piebilda Bērziņš.

Nākotnē, iespējams, būs iespēja veikt maksājumus uz telefona numuru visā Eiropā (tam nepieciešams Latvijas Bankas Zibsaišu reģistra savienojums ar citiem līdzīgiem Eiropas reģistriem), kā arī maksāt juridiskai personai. Šobrīd pakalpojums pieejams tikai privātpersonu norēķiniem.

“Esam gandarīti, ka zibmaksājumi turpmāk varēs noritēt sekundē ne tikai starp bankām, bet arī klienta pusē – maksājuma sagatavošana būs iespējama tik ātri un vienkārši kā piezvanīt.

Nākotnē Latvijas Bankas veidoto Zibsaišu reģistru varēs izmantot arī citu identifikatoru, piemēram, sociālā tīkla, tiešsaistes ziņapmaiņas, maksājumu kartes vai identifikācijas kartes sasaistei ar konta numuru,” saka Harijs Ozols, Latvijas Bankas valdes loceklis.
 
Klienti novērtē, ka tagad maksājumu veikšana ir dažu soļu attālumā – maksājums uz mobilā tālruņa numuru ir ātrāks un ērtāks.

Reklāma
Reklāma

Lai veiktu maksājumu, ir jāveic tikai daži soļi:

1. jāatver lietotne,
2. jāizvēlas veikt maksājumu uz tālruni,
3. jāizvēlas saņēmēja tālruņa numurs (saņēmēju var izvēlēties arī no kontaktu grāmatas),
4. jāievada summa, kā arī maksājuma detaļas, un jāapstiprina maksājums.

Vairāk par bankas Citadele pakalpojumiem privātpersonām: www.citadele.lv vai diennakts klientu apkalpošanas zvanu centrā: 6701 0000.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.