Cipse, kurš pēc profesijas ir inženieris, kompānijā pazīstams kā mierīgs, patstāvīgs un ar labām spējām panākt savu prasību izpildi.
Cipse, kurš pēc profesijas ir inženieris, kompānijā pazīstams kā mierīgs, patstāvīgs un ar labām spējām panākt savu prasību izpildi.
FOTO: Imago Images/LETA/Scanpix

BMW jaunais vadītājs būs Olivers Cipse 0

Vācijas autobūves uzņēmuma “Bayerische Motoren Werke” (BMW) vadītāja amatā Haraldu Krīgeru nomainīs Olivers Cipse, kompānija paziņoja pēc padomes sēdes.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 382
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 30
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

55 gadus vecais Cipse darbu jaunajā amatā sāks 16.augustā. Pēdējos četrus gadus viņš bijis BMW valdes loceklis, kas atbildīgs par ražošanu kompānijas 31 rūpnīcā visā pasaulē.

BMW padomes sēde notika ceturtdien kompānijas lielākajā ASV rūpnīcā Dienvidkarolīnas štata Spartenburgā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kompānijas padomes priekšsēdētājs Norberts Reithofers Cipsi raksturoja kā “izlēmīgu, stratēģiski un analītiski domājošu līderi”. “Viņš “BMW Group” sniegs jaunu pamudinājumu, veidojot nākotnes mobilitāti,” piebilda Reithofers.

Cipse, kurš pēc profesijas ir inženieris, kompānijā pazīstams kā mierīgs, patstāvīgs un ar labām spējām panākt savu prasību izpildi.

53 gadus vecais Krīgers atstāj kompāniju pēc četriem gadiem BMW vadītāja amatā.

1964.gadā Heidelbergā dzimušais Cipse studējis datorzinātni un matemātiku ASV, kā arī inženieriju Darmštatē. Darbu BMW viņš sāka 1991.gadā kā inženieris.

Pēc amatiem Minhenē, kur atrodas BMW galvenā mītne, un Dienvidāfrikas Republikā Cipse 2008.gadā vadīja nelielu rūpnīcu Oksfordā un tad kļuva par BMW tehniskās plānošanas, kompānijas plānošanas un ražošanas stratēģijas vadītāju.

2015.gadā viņš kļuva par BMW valdes locekli, sekojot Krīgera pēdās, kad viņš no par ražošanu atbildīgo valdes locekli kļuva par valdes priekšsēdētāju.

Krīgers BMW vēsturē ieies kā vadītājs Vācijas autobūvei sarežģītā laikā. Dīzeļdzinēju izmešu skandālā BMW netika iesaistīts, bet smagi cieta citi Vācijas autoražotāji, tostarp “Volkswagen”.

Kritiķi gan Krīgeru vaino nespējā novērst galvenā konkurenta “Daimler”, kam pieder “Mercedes” zīmols, nonākšanu luksusa automašīnu zīmolu līderpozīcijā. “Mercedes” arī strauji attīsta elektromobiļus, kuru izstrādē BMW bija līderis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.