Publicitātes foto

Dati atklāj, kuri ir pirktākie pārtikas produkti Latvijas interneta veikalā 0

Interneta lielveikala “NuKo.lv” dati liecina, ka pērn no pārtikas produktiem internetā visbiežāk tika pasūtīti augļi, īpaši banāni un bumbieri, piens, kā arī dzeramais ūdens.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas
“NuKo.lv” pērn visvairāk pārdotākā prece bijis dzeramais ūdens, kurš pusotra litra pudelēs, pasūtīts un piegādāts vairāk nekā 10 000 vienībās.

Tas ir krietni vairāk nekā iepriekšējos gadus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Īpaši augsts pieprasījums ūdenim bijis vasaras mēnešos, un tam ir arī pamatojums – saskaņā ar meteoroloģiskajiem novērojumiem 2018. gada vasara bijusi otra siltākā Latvijas vasara novērojumu vēsturē.

“NuKo.lv” klienti pērn iecienījuši dažādus augļus un dārzeņus.

Vispopulārākā izvēle bijusi Kostarikas banāni, kuri pasūtīti vairāk nekā 30 tūkstoši, bet kopumā interneta veikala pārdoto banānu skaits pārsniedz 50 tūkstošu atzīmi.

Tāpat, augsts pieprasījums pērnajā gadā bija pēc citiem augļiem, īpaši, bumbieriem un āboliem. Tā, piemēram, pērn “NuKo.lv” nopirkti vairāk nekā 30 tūkstoši bumbieru.

Augsts pieprasījums pērn bijis kafijai, bet vēl lielāks pienam – interneta veikalā pārdoti vairāk nekā 90 tūkstoši litri piena.

“NuKo.lv” mārketinga vadītājs Rolands Dzenis norāda, ka pagājušais gads iezīmējis to, ka Latvijā iepirkšanās internetā, iegādājoties e-vidē arī pārtiku, kļūst arvien populārāka.

Līdz ar internetveikala preču klāsta palielināšanos klientu pieprasījums kļuvis daudzpusīgāks. Pārtiku iegādāties interneta vidē izvēlas ne tikai tie, kam nav brīva laika, lai pēc darba dotos uz kādu tirdzniecības vietu, bet arī tie, kas vēlas iepirkties retāk, bet pamatīgāk.

Arī tie, kas vēlas iepirkties plānotāk, lai izvairītos no lieku pirkumu iegādes. Cilvēki, kas vēlas savu brīvo laiku pavadīt ar mīļajiem, nevis rindā pie tirdzniecības centra kasēm.

Ja analizē to, kādi pērn bijuši iecienītākie pārtikas produkti, ko izvēlas iegādāties internetā, tendences nav mainījušās, izņemot strauji augošo pieprasījumu pēc dzeramā ūdens, ko veicinājusi siltā vasara, skaidro R. Dzenis.

“NuKo.lv” ir vietējs uzņēmums, izveidots ar mērķi piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem mūsdienīgu iepirkšanās veidu pārtikas un ikdienas precēm. 2018. gadā uzņēmums strādājis ar 2,5 miljoni eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 38,89% lielāks nekā 2017.gadā. “NuKo.lv” klientu skaits sasniedz 45 000 atzīmi.

“NuKo.lv” preču klāstā ietilpst svaiga pārtika, augļi un dārzeņi, preces mazuļiem un bērniem, piedāvājumi skaistumam un veselībai, kā arī sadzīves, zoo un mājsaimniecības preces, kopumā piedāvājot vairāk nekā 10 000 preču vienības no Latvijas un pasaules vadošajiem ražotājiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.