Daugavpilī uz sliedēm beidzot uzlikts pirmais jaunais tramvaja vagons 0

Šonakt Daugavpilī, Tramvaju uzņēmuma depo, uz sliedēm uzlikts pirmais jaunais Baltkrievijas uzņēmumā “Belkomunmaš” ražotais tramvaja vagons, kas iegādāts par Eiropas Savienības (ES) līdzekļiem, informēja Daugavpils domes Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Patlaban sākas piegādātā tramvaja testēšana, kuras gaitā plānots nobraukt 500 kilometrus. Paralēli darbam ar jauno tehniku tiks apmācīti Daugavpils ”Tramvaju uzņēmuma” darbinieki. Pēc testēšanas un nepieciešamo formalitāšu nokārtošanas tramvajs tiks nodots ekspluatācijā.

Nākamais tramvaja vagons Daugavpilij varētu tikt piegādāts 3.oktobrī, bet par pārējiem ziņu pagaidām nav.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā ziņots, ES fondu līdzfinansētajā projektā konkursā par tiesībām piegādāt Daugavpilij jaunos tramvajus uzvarēja Baltkrievijas-Latvijas piegādātāju apvienība “Belkomunmaš” un “Agmen Consulting Bureau”, kas līdz šim vairākas reizes bija iekavējusi tramvaju piegādes datumus.

4 614 312 latu bez pievienotās vērtības nodokļa vērto līgumu par 12 četrasu un sešasu tramvaju piegādi, darbinieku apmācību iekārtu lietošanā un apkopes veikšanā Daugavpils AS “Tramvaju uzņēmums” un Baltkrievijas-Latvijas piegādātāju apvienība “Belkomunmaš” un “Agmen Consulting Bureau” noslēdza šī gada martā.

Tramvaju iegāde paredzēta Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansētajā Daugavpils tramvaju transporta infrastruktūras renovācijas projektā, kas paredz investēt Daugavpils sabiedriskā transporta attīstībā vairāk nekā 11 miljonus latu. Par minētajiem līdzekļiem paredzēts rekonstruēt arī 6,2 kilometrus tramvaju līniju 18.novembra ielā posmā no Vienības līdz Valkas ielai, desmit pārbrauktuves, 13 pieturvietas un atsevišķas pārveidošanas apakšstacijas.

Projekta gaitā plānots novērst arī patlaban pastāvošās problēmas ar kontakttīklu stiprinājumiem pie ēku sienām, kas rada neērtības iedzīvotajiem un ēku īpašniekiem tramvaju līniju zonā. Sliežu ceļa rekonstrukcijas gaitā plānots izmantot bezšuvju sliežu tehnoloģiju, kas ievērojami samazinās trokšņu un vibrācijas līmeni.

Projekts tiek īstenots programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” aktivitātē “Publiskais transports ārpus Rīgas”. No projekta attiecināmajām izmaksām – 8 456 216 latiem – 83,11% līdzfinansē ERAF, bet privātais finansējums ir 16,89%.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.