Publicitātes foto

DPD sūtījumu apjoms ārkārtējās situācijas laikā par 30% pārsniedzis pērn Ziemassvētkos pārvadāto 0

Sūtījumu pārvadātājam “DPD Latvija” (DPD) sūtījumu apjoms ārkārtējās situācijas laikā par 30% pārsniedz pērn Ziemassvētkos pārvadāto, aģentūrai LETA norādīja DPD pārstāve Dita Mirbaha.

Reklāma
Reklāma
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 23
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

Viņa norādīja, ka DPD kā galveno prioritāti Covid-19 pandēmijas laikā ir izvirzījis drošību un veselību. Uzņēmums ir izstrādājis drošības pasākumu kopumu, lai varētu nodrošināt drošas un kvalitatīvas sūtījumu piegādes, neapdraudot klientu un darbinieku veselību.

“Esam gandarīti, ka ātri spējām pielāgoties situācijai un uz šodienu mēs, tāpāt kā citi DPD grupas uzņēmumi Eiropā, nodrošinām bezkontakta piegādes,” teica Mirbaha.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa norādīja, ka kopš ārkārtējās situācijas izsludināšanas Latvijā ir būtiski pieaudzis pasūtījumu skaits uz “DPD Pickup” tīklu jeb “Paku skapjiem” un “Paku bodēm”. Tāpat klienti labprāt izvēlas saņemt sūtījumus uz mājām, izvēloties sūtījumu saņemt ar kurjera piegādi.

Reaģējot uz aktuālo situāciju DPD ir īsā laika posmā ieviesuši jaunus sūtījumu piegādes risinājumus, izstrādājot bezkontakta piegādes procedūru, kā arī iespēju novirzīt sūtījumus uz saņēmēja norādīto, drošu sūtījumu saņemšanas vietu.

“Klienti augsti vērtē bezkontakta piegādes iespējas kā arī tās izmanto, par ko liecina tas, ka būtiski ir pieaudzis sūtījumu apjomu skaits,” pauda Mirbaha, skaidrojot, ka salīdzinājumā ar Ziemassvētku periodu pašreiz sūtījumu apjoms pieaudzis par 30%. Patreiz uzņēmums strādā pastiprinātā režīmā, lai nodrošinātu kvalitatīvas un ātras piegādes gan Latvijā, gan visā Eiropā.

“Mēs apzināmies situācijas nopietnību un ar vislielāko atbildību pieejam šai situācijai kā drošs un atbildīgs darba devējs saviem darbiniekiem un uzticams partneris klientiem,” teica Mirbaha, skaidrojot, ka ik rītu termināla darbiniekiem un kurjeriem pirms darba uzsākšanas tiek veikta ķermeņa temperatūras kontrole.

Turklāt, lai minimizētu kontaktu, kurjeru atrašanās terminālā tiek organizēta trīs maiņās. Termināla virsmas un telpas tiek dezinficētas ar speciāliem tiem paredzētiem dezinfekcijas līdzekļiem, bet darbinieki tiek nodrošināti ar nepieciešamo aprīkojumu – gumijas cimdiem, dezinfekcijas līdzekļiem roku un iekārtu dezinfekcijai, kā arī sejas maskām. DPD “Paku skapji” tiek dezinficēti katru reizi, kad kurjeri veic piegādi.

Reklāma
Reklāma

“DPD Latvija” reģistrēts 1998.gadā un tā pamatkapitāls ir 266 136 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Uzņēmuma finanšu dati par 2019.gadu vēl nav publiskoti, bet 2018.gadā tas strādāja ar 18,541 miljona eiro apgrozījumu un 1,553 miljonu eiro peļņu. “DPD Latvija” pieder Francijā reģistrētam uzņēmumam “Geopost”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.