Arī aktieris Rihards Lepers “Narvesen” ieceru prezentācijā demonstratīvi izvēlas ātrās uzkodas.
Arī aktieris Rihards Lepers “Narvesen” ieceru prezentācijā demonstratīvi izvēlas ātrās uzkodas.
Foto – Dainis Bušmanis

“Steidzīgais latvietis” taupa laiku uz pusdienām un pāriet uz sviestmaizēm 0

Jāatzīst gan, ka steidzīgajā laikmetā nereti arī degvielas vai preses izdevumu pircēji pērk ēdamlietas, kas veikalos un DUS aizņem aizvien lielāku platību. Un ir par 20 – 30% dārgākas nekā lielveikalos un tirgos. “Narvesen Baltija” valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica vērš uzmanību, ka pērn pieprasījums pēc svaigām gatavajām maltītēm un dzērieniem līdzņemšanai kāpa par 20%. Šā gada pirmajos četros mēnešos kāpums bija vēl desmit procenti.

Reklāma
Reklāma

Arvien vairāk ēd sviestmaizes

Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

“Narvesen” klients ir tā saucamais steidzīgais pircējs, “steidzīgais latvietis” – par tādu sevi šā gada aprīlī SKDS veiktajā aptaujā uzskata 57% Latvijas cilvēku. Steidzīgais latvietis visvairāk pērk līdzi ņemamo kafiju, pieprasījums pēc sviestmaizēm pēdējā gada laikā kāpis pat par 50%. “Narvesen” veikalos aizvien vairāk pērk arīdzan gatavos salātus un svaigus augļus un dārzeņus, kas noteikti liecina par pirktspējas celšanos. Svaigi spiesto sulu pārdošana kāpusi par 30%, ko uzņēmuma pārstāvji saista ar pircēju aizvien lielākām rūpēm par savu veselību.

“Statoil” DUS kafijas patēriņu ietekmē siltais un aukstais laiks, teic uzņēmuma veikala preču un pakalpojumu attīstības departamenta direktors Gatis Pavārs. “Rudenī un ziemā kafiju izvēlas biežāk, taču arī vasarā vērojamas atšķirības. Ja atceramies, tad 2014. gada vasara bija samērā silta, savukārt pērn – nedaudz vēsāka. Salīdzinājumam – 2015. gadā kafiju šajā periodā pirka par 20% vairāk. Pārdošanas daudzumi kafijai atšķiras arī pa dienām, brīvdienās, sākot no piektdienas, tie pieaug tāpēc, ka cilvēki nedēļas nogalē labprāt ceļo. Ja salīdzinām vienas dienas ietvaros, jāsecina, ka kafiju dzeram visu dienu. Protams, rīta stundās to pērk biežāk, bet dienas un vakara stundās klienti dod priekšroku baltajiem kafijas dzērieniem,” stāsta “Statoil” eksperts. “Statoil” izpētīts, ka dienas pirmajā pusē pircēji labprāt izvēlas brokastu ēdienu – smalkmaizītes, brokastu burgerus, savukārt dienas laikā zupas un salātus. Hotdogus apmeklētāji ēd visu dienu, noteikti labāki laiki to baudīšanai vēl nav novēroti.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Statoil” DUS klienti ir iecienījuši gan kafiju, gan plašo uzkodu piedāvājumu, un veikala apgrozījums veido būtisku daļu no kopējā apgrozījuma. Savukārt atverot pirmo ērtas iepirkšanās veikalu Vecrīgā, esot piesaistīti jauni klienti. Pēdējo gadu laikā pārtikas un degvielas īpatsvars “Statoil” DUS nemainās, taču kopējais apgrozījums abām kategorijām aug. Savukārt preses izdevumu apgrozījums krīt ik gadu, līdz pat 20% gadā, savukārt žurnālu apgrozījums ir stabils, jo ir izveidota īpašu žurnālu izlase.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.