Kurjera pakalpojumu uzņēmuma SIA “DPD Latvija” sūtījumu šķirošanas un apstrādes termināls.
Kurjera pakalpojumu uzņēmuma SIA “DPD Latvija” sūtījumu šķirošanas un apstrādes termināls.
Foto: LETA

Eksprespasts “DPD Latvija” turpmāk darbosies ar vienotu Eiropas zīmolu 0

Eksprespasta pakalpojumu sniedzējs “DPD Latvija” no šodienas sācis zīmola maiņu un turpmāk darbosies ar vienotu Eiropas zīmolu “DPDgrupa”, informē uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Ainārs Gilis.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas

“DPDgrupa” vēlas nostiprināt savas pozīcijas starptautiskajā B2C un B2B segmentā. Ar jauno komerciālā zīmola identitāti iecerēts veicināt grupas izaugsmi Eiropas tirgū. Zīmola maiņa paredz ne tikai vizuālas pārmaiņas, bet arī pašreizējo pilnveidošanu un jaunu pakalpojumu attīstību visā Eiropā.

Visas zīmola maiņas aktivitātes, kurās Latvijā plānots investēt 100 000 eiro, iecerēts pabeigt divos trīs gados. Šī gada laikā Latvijā tiks veiktas vizuālās izmaiņas uzņēmuma autoparkā esošajiem pārvadājumu transportlīdzekļiem, kā arī kurjeru formas tērpiem. Nākamo gadu laikā jaunajai vizuālajai identitātei tiks pielāgotas smagās kravas mašīnas. Bet paralēli zīmola maiņai tiks nodrošinātas darbinieku apmācības.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jaunā zīmola identitāte no šodienas tiek izmantota 22 Eiropas valstīs – Anglijā, Austrijā, Beļģijā, Čehijā, Francijā, Horvātijā, Īrijā, Krievijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Šveicē, Ungārijā un Vācijā.

“DPD Latvija” mārketinga un pārdošanas vadītāja Ērika Dārziņa stāsta, ka patlaban “DPD Latvija” ievieš Latvijas tirgū jaunu piegādes pakalpojumu “Predict”, kur iepriekšējais četru stundu piegādes laika intervāls tiks nomainīts uz vienu stundu. Šis pakalpojums varētu pozitīvi ietekmēt e-komercijas tirgus attīstību Latvijā.

Vēl viens pakalpojums, kuru “DPD Latvija” turpina attīstīt un uzlabot, ir paku saņemšanas un nosūtīšanas pakalpojums “Pickup Paku bode”. “Pickup” ir starptautisks sūtījumu saņemšanas un nosūtīšanas tīkls, kurā patlaban ir 16 000 punktu 13 Eiropas valstīs.

“Ar laiku arī “DPD Latvija” būs iespēja nosūtīt un saņemt pakas savstarpēji vienotā “Pickup” tīklā visā Eiropā. Šogad “DPDgrupa” plāno palielināt “Pickup” punktu skaitu vēl par 6000,” norāda Dārziņa.

Uzņēmums “DPD Latvija” pērn ir palielinājis savu tirgus daļu Latvijā par 5%, kopumā aizņemot 46% no visa Latvijas eksprespasta un kurjerpasta tirgus. Pagājušā gada laikā “DPD Latvija” ir piegādājusi 2,45 miljonus sūtījumu, kas ir par 13% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

SIA “DPD Latvija” dibināta 1998.gadā ar pamatkapitālu 266 233 eiro. 2013.gadā uzņēmums apgrozīja 9,9 miljonus eiro un guva peļņu viena miljona eiro apmērā, liecina “Firmas.lv” informācija. Taču pagājušajā gadā uzņēmuma apgrozījums esot audzis par 13%, aģentūrai LETA atklāj Gilis.

Uzņēmums pieder franču firmai SA “Geopost”. Pērn “Geopost” sūtījumu apjoms pieauga par 12%, kopumā gada laikā piegādājot vairāk nekā 90 miljonus paku. “Geopost” darbinieku skaits visā Eiropā sasniedz 26 000.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.