Foto – Reuters/LETA

“Facebook” iet citu tehnoloģiju milžu pēdās – apsola būt simtprocentīgi zaļi 0

Interneta tīmekļa vietnes “Facebook” pārstāvji paziņojuši, ka, lai turpinātu cīņu pret klimata izmaiņām, tuvākajā laikā samazinās savu darbību rezultātā radušās gāzu emisijas par 75%, kā arī solījuši jau līdz 2020.gada beigām savas darbības nodrošināšanai izmantot tikai tādu enerģiju, kura saražota no atjaunojamajiem resursiem. Savukārt iepriekšējo solījumu – izmantot 50% atjaunojamās enerģijas, “Facebook” izpildīja jau pērn kaut 2015.gada plāns paredzēja to paveikt tikai līdz 2018.gada beigām.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Kompānija kopš 2013.gada, kad noslēdza pirmo līgumu par vēja enerģijas izmantošanu, parakstījusi līgumus par vairāk nekā 3 gigavatu elektrības izmantošanu tieši no saules un vēja enerģijas stacijām, kuras būvē tiešā sinerģijā ar “Facebook” datu centriem dažādos ASV štatos, piemēram, Oregonā, Virdžīnijā, Ņūmeksikā, kā arī Zviedrijā.

“Facebook” gan nav vienīgais tehnoloģiju milzis, kas aktīvi cenšas pārorientēties uz tikai zaļas enerģijas izmantošanu. Jūnijā “Samsung” apsolīja līdz 2020.gadam savās iestādēs un ražotnēs ASV, Eiropā un Ķīnā 100% izmantot tikai zaļo enerģiju. Nekas gan nav teikts par ražotnēm Indijā, Japānā u.c. Āzijā. Arī “Apple” un “Google” pēdējā laikā iepirkušas tik daudz saules un vēja radītās enerģijas, lai kompensētu enerģiju, kura saražota ar videi nedraudzīgiem resursiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Facebook” apgrozījums 2018.gada pirmajos trijos mēnešos bija 11,97 miljoni dolāru, kas ir par 49% vairāk nekā gadu iepriekš šajā pašā laika posmā. Tīmekļa vietni pirmajos trijos mēnešos lietoja ik dienu 1,45 miljardi cilvēku, kas bija par 48 miljoniem vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī, bet mēnesī platformai bija 2,2 miljardu liela auditorija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.