Foto: Reuters / Scanpix / LETA

“Facebook” pirms EP vēlēšanām ievieš ierobežojumus reklāmām 0

Sociālais tīkls “Facebook” paziņojis, ka pirms Eiropas Parlamenta (EP) vēlēšanām ieviesīs ierobežojumus reklāmām, lai cīnītos ar ārvalstu ietekmi.

Reklāma
Reklāma
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 23
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Četru cilvēku ģimene veic eksperimentu, cenšoties pārtikai tērēt ne vairāk kā 60 eiro nedēļā: “No dažiem produktiem nākas atteikties”
Lasīt citas ziņas

“Lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu un iejaukšanos, visiem Eiropas Savienības (ES) reklamētājiem būs jāautorizējas savās valstīs, lai raidītu ar Eiropas Parlamenta vēlēšanām saistītas reklāmas,” pavēstīja “Facebook” menedžeris Ričards Allens.

“Facebook” cer, ka identitātes un atrašanās vietas papildus pārbaudes radīs “reālu barjeru ikvienam, kas domā izmantot mūsu reklāmas, lai iejauktos vēlēšanās no valsts ārpusē”, norāda Allens.

CITI ŠOBRĪD LASA

Līdzīgi ierobežojumi pēdējos mēnešos tikuši noteikti vēlēšanu laikā Kanādā un Indonēzijā.

Ierobežojumi attieksies uz politiķu vai partiju kampaņu saturu, kā arī reklāmām, kurās cilvēki mudināti vai aicināti atturēties no balsošanas.

Noteikumi arī prasīs reklāmdevējiem atklāt savu identitāti, ko lietotāji varēs noskaidrot, uzspiežot uz pogas “Paid for by” (“apmaksājis”).

Dati par šādām reklāmām tiks septiņus gadus glabāti publiski pieejamā tiešsaistes bibliotēkā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.