"Akropolē" atvērs jauna koncepta KFC restorānu.
"Akropolē" atvērs jauna koncepta KFC restorānu.
Publicitātes foto

FOTO: Paziņo par jauna koncepta KFC ēstuves atvēršanu “Akropolē” 0

Šī gada jūlijā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” durvis vērs jaunā koncepta KFC (“Kentucky Fried Chicken”) ēstuve, kas būs jau otrā šī tīkla filiāle Rīgā.

Reklāma
Reklāma
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 23
Lasīt citas ziņas

Franšīzes jaunie īpašnieki, Igaunijas kompānija “Apollo Grupa”, kam pieder arī vairāki citi zīmoli Baltijā, ēstuves apmeklētājiem sola vēl nebijušu klientu servisa pieredzi, un jau tuvāko gadu laikā KFC ēstuvju skaitu Latvijā plānots trīskāršot.

Šobrīd uzņēmums aktīvi meklē jaunus darbiniekus, kuri pēc profesionālu apmācību iziešanas jau drīzumā aizpildīs kādu no daudzajām darba vietām.
CITI ŠOBRĪD LASA

Jaunās ēstuves interjers tiks ieturēts modernā stilā un gaišos toņos, tajā pašā laikā iemiesojot KFC raksturīgās klasiska amerikāņu dainera vērtības.

Tajā paredzētas 75 sēdvietas, ko papildinās digitālās ēdienkartes, pašapkalpošanās kases un bezmaksas atkārtotās dzērienu uzpildes stacijas.

Papildus KFC slavenajiem vistu spārniņiem ēstuvju ēdienkartē būs pieejami arī dažādi citi plaši iecienīti ēdieni, sākot no uzkodām un sviestmaizēm līdz cāļa gaļas maltīšu groziem un desertiem, kas pagatavoti, izmantojot rūpīgi izvēlētas sastāvdaļas un ievērojot augstākās kvalitātes standartus.

Zīmīgi ka, rūpējoties par KFC zīmola attīstību Baltijas reģionā, turpmāk KFC ēstuvju tīklu “Apollo Grupas” paspārnē Baltijā vadīs Marius Stonkus, kuram ir pieredze dažādu starptautiska mēroga uzņēmumu vadīšanā.

Viņa pārraudzībā īpašu uzmanību plānots veltīt arī jauno un esošo darbinieku apmācībām ārzemēs pie nozares vadošajiem profesionāļiem, un jau tuvāko gadu laikā iecerēts izveidot apmācību centru arī uz vietas Baltijā, kur klientu apkalpošanas standartus apgūs kā viesmīļi un maiņu vecākie, tā arī ētsuvju menedžeri un to asistenti.

Primāri jaunas ēstuves paredzēts atvērt galvaspilsētās, taču Stonkus optimistiski skatās arī uz paplašināšanos tuvākos un tālākos reģionos citviet Latvijā un Baltijā.

"Akropolē" atvērs jauna koncepta KFC restorānu

“KFC ir spēcīgs starptautisks zīmols, kas šobrīd visā pasaulē piedzīvo strauju attīstību, ik gadu atverot vairākus tūkstošus jaunu ēstuvju vairāk nekā 136 valstīs, un ir liels prieks, ka tie kļūst aizvien pieejamāki arī Rīgas iedzīvotājiem un viesiem. Mūsu mērķis ir apmeklētājiem piedāvāt lielisku servisu un vienmēr garšīgas maltītes, ko baudīt gan ikdienā, gan īpašās reizēs. Kopā ar “Yum! Brands” (KFC) “Apollo Grupai” pieder jau četras KFC ēstuves Baltijā, un katrā no pilsētām mēs īpaši rūpējamies par to, lai ievērotu augstākos kvalitātes standartus, investējot uzņēmuma darbinieku izaugsmē un pagatavojot ēdienus pēc to oriģinālajām receptēm, lai KFC būtu vieta, kur atgriezties un arī būvēt veiksmīgu karjeru. Cilvēki vienmēr būs mūsu prioritāte,” komentē KFC izpilddirektors Baltijas valstīs Marius Stonkus.

Paredzēts, ka arī Latvijā pirmā KFC ēstuve, kas atrodas Vecrīgā, tuvāko mēnešu laikā tiks atjaunots un pielāgots jaunajam interjera un servisa kvalitātes konceptam.

Šobrīd KFC Baltijā nodrošina darba vietas 130 darbiniekiem, bet jau tuvāko trīs gadu laikā tās plānots palielināt līdz pat 800 vairāk nekā 20 jaunos ātrās ēdināšanas tīkla ēstuvēs.

Tāpat jau drīzumā ar pirmo jaunā koncepta KFC ēstuvi “Apollo Grupa” plāno ienākt arī Igaunijas tirgū.

Reklāma
Reklāma

KFC, Yum! Brands meitas uzņēmums, ir pasaules mēroga ēstuvju zīmols ar bagātīgu, gadu desmitiem ilgu panākumu un inovāciju vēsturi. Plašu popularitāti guvušā uzņēmuma stāsts aizsākās ar vienu pavāru, pulkvedi Harlandu Sanderu, kurš pirms vairāk nekā 75 gadiem izveidoja ideālo vistas recepti, ko papildināja slepenu garšvielu saraksts. Šodien globālais uzņēmums joprojām seko viņa nepārspējamai panākumu formulai, ko meistarīgi pavāri pašu spēkiem īsteno vairāk nekā 22 000 ēstuvēs 136 valstīs visā pasaulē. Plašāka informācija pieejama mājas lapā www.kfc.lv.

“Apollo Group”, Yum! Brands (KFC) franšīzes partneris Baltijas valstīs, ir Igaunijas uzņēmums, kam pieder grāmatnīcas un kinoteātri “Apollo”, filmu izplatīšanas kompānija “Baltic Film Distribution”, sulu bāri “Blender”, saldējuma kafejnīcas “IceCafe”, sporta bāri un izklaides centri “O’Learys” un citi veiksmīgi Baltijas mēroga uzņēmumi. Kopš 2019. gada februāra uzņēmums “Apollo Group” pārņēmis “Kentucky Fried Chicken” (KFC) zīmola franšīzes vadību Baltijas valstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.