Publicitātes foto

FOTO: Skolēnu darinājumu tirdziņš plaši apmeklēts 0

Vairāk nekā 30 000 apmeklētāju pagājušajās brīvdienās tirdzniecības centrā “Domina Shopping” 170 skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) stendos smēlās iedvesmu un iegādājās Ziemassvētku dāvanas un ikdienā noderīgas preces. Ar savām biznesa idejām un radīto produkciju apmeklētājus iepazīstināja 500 skolēni no visas Latvijas, LA.lv informēja pasākuma organizētāji.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

“Priecājos, ka ar katru gadu skolēnu mācību uzņēmumu pasākums kļūst aizvien apmeklētāks. Domājot par oriģinālām Ziemassvētku dāvanām, cilvēkiem jau par tradīciju veidojas došanās uz “Cits Bazārs”. Arī piedāvājums ar katru gadu kļūs aizvien kvalitatīvāks.

Jaunieši saprot, ka svarīga ir ne tikai biznesa ideja un preces ražošana, bet arī preces noformējums un zīmols.
CITI ŠOBRĪD LASA

Pats galvenais – viņiem deg acis par uzņēmējdarbību, un mūsu uzdevums ir iedvesmot jauniešus turpmākiem sasniegumiem,” saka “Junior Achievement Latvia” (JA Latvia) valdes priekšsēdētājs Jānis Krievāns.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) projekta “Inovāciju motivācijas programmas” ietvaros organizācijas JA Latvia īstenotajā SMU pasākumā “Cits Bazārs” jauniešu veikumu vērtēja ne tikai tā apmeklētāji, bet arī pieredzējusi profesionāļu, uzņēmēju un akadēmisko spēku komanda, piešķirot apbalvojumus septiņās nominācijās.

Nominācijā “Inovatīva biznesa ideja” pirmo vietu vidusskolu grupā ieguva SMU “Circulus” no Āgenskalna Valsts ģimnāzijas. Tā produkts ir inovatīvs cirkulis, kura pamatā ir gultnis. Pamatskolu grupā šajā nominācijā uzvarēja SMU “Slimezsshop” no Ogres 1.vidusskolas, kura produkts ir elastīga masa, kas ieņem formu, ar ko var rotaļāties.

Nominācijā “Komerciālākais SMU produkts” uzvarētāji vidusskolu grupā ir SMU “BrainUsers” no Āgenskalna Valsts ģimnāzijas, kas izgatavo daudzveidīgas kāršu spēles valodu apguvei, bet pamatskolu grupā – SMU “Pet’sSpot” no Madonas pilsētas vidusskolas, kurš piedāvā ekskluzīvas mājdzīvnieku rotaļlietas.

“Labākais stends” vidusskolu grupā bija SMU “KonSoftware” no Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolas, kas ražo modulāras automātiskas augu aplaistīšanas sistēmas. Savukārt pamatskolu grupā balvu saņēma SMU “S-Vilki” no Bērzaunes pamatskolas, kas piedāvā pircējiem dabai un cilvēkam draudzīgus izstrādājumus.

Nominācijā “Uz zināšanām balstīts produkts” starp vidusskolām laurus plūca SMU “Mechatronics” no Valmieras tehnikuma, kas radījis CNC frēzi – kompaktu, stabilu konstrukciju. Pamatskolu grupā šajā kategorijā uzvarēja SMU “JEBKAS NO NEKĀ” no Tārgales pamatskolas, kura izstrādājums ir blociņi, klades un kartītes.

Par nominācijas “Sociāli atbildīgākais uzņēmējs” ieguvēju starp vidusskolām tika izvēlēts SMU  “krāsoJUMS” no Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas ar sociālo aprūpes centra iedzīvotāju apgleznotām krūzēm un apsveikuma kartītēm. Pamatskolu grupā uzvarēja SMU “Ar savām rokām” no Dricānu vidusskolas ar dažādiem Ziemassvētku rotājumiem un apsveikuma kartītēm.

Reklāma
Reklāma

Kategorijā “Labākā pārdošanas komanda” pirmo vietu vidusskolu grupā ieguva SMU “SunBull” no Āgenskalna Valsts ģimnāzijas ar izstrādājumu telefona lādētājs-statīvs. Starp pamatskolām šajā kategorijā uzvarēja SMU “Lai prieks! ” no Kusas pamatskolas, kura produkts ir niedru puzuri kā telpas un eglītes rotājumi.

Nominācijā “Sociālo mediju aktivitāte” tradicionāli triumfē tie SMU, kuri visveiksmīgāk komunicējuši sociālajos tīklos. Šoreiz vidusskolu grupā uzvarējis SMU “Nepunkts” no Cēsu Valsts ģimnāzijas, kas radījis oriģināla dizaina apdrukātus pusdienu šķīvjus. Pamatskolas grupā pirmo vietu ieguvušas “Rozītes” no Ventspils Valsts 1. ģimnāzijas, kuru produkts ir dabīgas, no ogām un augļiem gatavotas konfektes uz kociņa.

Iespējai tirgoties bija pieteikušies 400 skolēnu mācību uzņēmumi, bet pasākumā savu uzņēmumu pārstāvēja 170 labāko ideju autori.

Šogad apmeklētāji preces varēja iegādāties astoņās preču kategorijās: “Pakalpojumi, izklaide”, “Apģērbi, aksesuāri”, “Skaistumkopšana, bižutērija”, “Pārtika, preces virtuvei”, “Elektropreces, gaismas objekti”, “Suvenīri, dāvanas, sezonas preces”, “Spēles, preces bērniem”, “Interjera preces”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.