Foto: ekrānuzņēmums no raidījuma “Bez tabu”

Grūtniece veikalā saplēš degvīna pudeli, pārdevēja liek maksāt. Bet vai tiešām jāmaksā? 34

“Bez Tabu” skatītāja Elita, iepērkoties vienā no ”Mego” veikaliem, piedzīvo ļoti nepatīkamu situāciju. Pēc tās rodas viens svarīgs jautājums, vai tiešām nav cita risinājuma.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Lasīt citas ziņas

Elita, kura vēlas viest skaidrību, stāsta:
“Sanāca tā, ka es tieši pirms autobusa iegāju [veikalā] ar mazo bērniņu nopirkt kaut ko, kamēr gaidām autobusu. Un es piegāju pie stenda, kur stāv dzērieni. ”Sprite” paņēmu.

Un mazā gribēja gar to eju, kas ir atstāta, kur pārvietoties, iet gar tām stikla pudelēm. Es viņai neļāvu, nostājos viņai nedaudz priekšā, bērns mani pastūma. Un tā rezultātā sanāca apgāzt šņabja pudeli, un man pieprasīja samaksāt.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Sestajā grūtniecības mēnesī esošā māmiņa kopā ar divus gadus veco bērnu ”Mego” veikalā Salacgrīvā “paliek uz pauzes”, jo uzreiz pēc grādīgās dziras saplīšanas momentāni esot atskrējusi nikna pārdevēja.

Elita turpina: “Viņa teica, lai es ar bērnu nenākot veikalā, ja es nemākot audzināt vai pieskatīt, kaut ko vēl tādu piebilda. Tur ir tās divas pārdevējas.

Viena pārdevēja teica: ”Nu, es saucu ārā vadītāju”.

[Otras pārdevējas sacītais]: ”Lai viņa sauc pati, ja viņai vajag. Man nevajag. Es te nesasitu. Man nav jāmaksā. Viņa sasita, lai maksā.”

Gadījās, gadījās. Ne jau es kā žūpotāja gar plauktiem biju. Es vienkārši atrados pēc ”Sprite” pudeles. Tur ir tik šaurs. Tur ir tiešām tik šaurs.”

Elita gan piekrīt samaksāt 7,60 eiro, lai pagūtu uz autobusu. Tiesa gan, māmiņu vēl joprojām neliek mierā doma – vai tiešām šādās neveiklās situācijās ir jāmaksā par sabojāto preci.

LA.LV Aptauja

Kā jūs rīkotos šādā situācijā?

  • Es mēģinātu noskaidrot kaut kā iespējas nemaksāt
  • Ja tu pats apgāz, tad droši vien, ka ir
  • Ja reiz nejauši, tad, nē, nav jāmaksā

Veikalu tīkla ”Rimi” pārstāve apliecina, ka šādi gadījumi notiek, taču veikala darbinieki zinot, kā rīkoties tamlīdzīgās situācijās.

Arī veikalu tīklā ”Maxima” šādos gadījumos prece gluži vienkārši tiekot norakstīta.

“Bez Tabu” nolemj apmeklēt vienu no ”Mego” veikaliem galvaspilsētā, lai noskaidrotu, kā pircējam rīkoties, ja nejauši sabojāta kāda prece.

“Mego” veikala darbiniece apliecina – ja cilvēks pats nav vainīgs, tad – nē. Ja kāds piesakās un samaksā, tad varbūt arī samaksā. Bet “Mego” neprasa. Nav noteikti jāmaksā.

Veikala vadītāja atvainojas un atdod naudu

Rudīte Povica, ”Mego” veikala Salacgrīvā vadītāja:

“Nepatīkams gadījums ir, jo īstenībā šis ir pirmais gadījums, kad mums, kā lai saka, šitāds moments, ka cilvēks sasit vispār, ja. Un no meitenēm ir jau paņemts paskaidrojums. Un brīdināti. Un valdes sēdē vēl priekšsēdētāja šo izskatīs. Jo pārdevējas rīcība bija nepareiza, jo viņa vispār man neziņoja. Pārdevējs nedrīkst viennozīmīgi vispār, ja ir konflikta situācija, viņš nedrīkst vienpersoniski izlemt.”

Reklāma
Reklāma

Lai arī pārdevēja noliegusi savu agresīvo rīcību, veikala vadītāja jau esot sazinājusies ar “Bez Tabu” skatītāju, atvainojusies un arī atdevusi samaksāto naudu par saplēsto alkohola pudeli.

“Bez tabu” sižets:

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.