Programmas “Iespējamā misija” jaunais direktors Kārlis Andersons ir pārliecināts, ka izglītībā jāmeklē vidusceļš starp absolūti demokrātisko pieeju, kad skolēns pats lemj, ko un kad viņš mācīsies, un autoritāro pieeju, kad visu nosaka skolotājs.
Programmas “Iespējamā misija” jaunais direktors Kārlis Andersons ir pārliecināts, ka izglītībā jāmeklē vidusceļš starp absolūti demokrātisko pieeju, kad skolēns pats lemj, ko un kad viņš mācīsies, un autoritāro pieeju, kad visu nosaka skolotājs.
Foto – Karīna Miezāja

Kārlis Andersons atstāja uzņēmuma vadītāja krēslu, lai studētu pedagoģiju 1

“Kad mani uzaicināja pievienoties programmai “Iespējamā misija”, piekritu ļoti ātri. Izglītības nozīmei ļoti ticu, tāpēc biju gatavs uzrotīt piedurknes,” saka jaunais izglītības programmas “Iespējamā misija” direktors Kārlis Andersons.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

Izglītības ekspertu vidē viņa vārds pagaidām maz zināms. K. Andersons ir absolvējis prestižo Rīgas Ekonomikas augstskolu, vēlāk Rīgas Tehniskajā universitātē ieguvis maģistra grādu biznesa vadībā. Astoņus gadus, līdz pat 2014. gadam, vadījis uzņēmumu “Mobily”, kas nodrošina elektronisku vilciena biļešu un autostāvvietu apmaksu. Darbu šajā uzņēmumā Kārlis pameta, lai nopietni pievērstos studijām – Latvijas Universitātē (LU) maģistrantūrā studētu pedagoģiju: “Apzināti par izglītības jomu sāku interesēties, pateicoties saviem bērniem. Kad vecākajai meitai 2012. gadā vajadzēja sākt apmeklēt pirmsskolu, nebija vietas pašvaldības bērnudārzā un viņa sāka apmeklēt privāto bērnudārzu, kas īsteno Montesori izglītības programmu. Likās ļoti interesanti, sāku iedziļināties. Sākumā lasīju rakstus par pedagoģiju, bet pēc tam sapratu, ka gribu to izprast dziļāk. Kad sāku studēt, man nebija konkrēta plāna, ko tālāk varētu darīt izglītības jomā. Taču pazinu “Iespējamās misijas” valdes priekšsēdētāju Ingrīdu Blūmu, un viņa mani uzaicināja vadīt šo izglītības programmu.” Šogad K. Andersonam veiksmīgi izdevās iegūt maģistra grādu pedagoģijā.

Jāpiebilst, ka līdzšinējais “Iespējamās misijas” direktors Mārtiņš Kālis pats bija darbojies šajā izglītības programmā un tās vadību uzņēmās pēc pieredzes skolotāja darbā. Taču nu arī Mārtiņš nolēmis vēl mācīties, tāpēc programmai bija vajadzīgs jauns direktors.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.