Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Publicitātes foto

Japānas pensionārs nokaitina uzņēmumu 0

Japānas policija aizturējusi pensionāru, kurš piezvanījis telefonsakaru operatoram 24 000 reižu, sūdzoties, ka kompānija pārkāpusi līgumu, ziņo vietējie mediji un policija.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Tokijas policija paziņoja, ka aizturējusi 71 gadu veco Akitosi Okamoto pagājušajā nedēļā, kad viņš astoņu dienu laikā uz operatora KDDI klientu apkalpošanas dienesta bezmaksas tālruni piezvanījis simtiem reižu.

Taču tā izrādījusies tikai aisberga virsotne un vietējie mediji ziņo, ka viņš no publiskiem maksas telefoniem zvanījis vēl tūkstošiem reižu, lai paustu savu neapmierinātību ar kompāniju un aizskartu klientu apkalpošanas dienesta darbiniekus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Viņš pieprasīja, lai KDDI personāls ierodas pie viņa un atvainojas par līguma pārkāpšanu. Viņš arī vairākkārt pārtrauca zvanu tūlīt pēc tā veikšanas,” pavēstīja policijas pārstāvis.

Viņš aizturēts aizdomās par “uzņēmējdarbības krāpniecisku traucēšanu”, paziņoja policija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.