Publicitātes foto

Jaunajos “Ādažu Čipsos”, vafeļu līnijā “Staburadzē” – kur šogad 4 miljonus investēs “Orkla” 0

“Orkla Latvija” 2020.gadā turpina pozīciju stiprināšanu tirgū un plāno investēt vairāk nekā četrus miljonus eiro organizācijas attīstībā, ilgtspējas stratēģijas īstenošanā, kā arī jaunos un inovatīvos produktos.

Reklāma
Reklāma
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Kopumā kopš 2015. gada ražošanā, neskaitot pirkšanas un pārdošanas darījumus, “Orkla” ir investējusi vairāk nekā 40 miljonus eiro Latvijas biznesa attīstībā, bet līdz 2023. gadam ieguldījumu apjoms pieaugs vairākas reizes.

Publicitātes foto

Piecas ražotnes, 20 veikali un muzejs

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šobrīd mums Latvijā ir piecas ražotnes un būvējam Ādažos jaunu ražotni “Laimai”. Mūsu saimniecībā ir arī 20 “Laimas” saldumu tirdzniecības veikali un “Laimas” šokolādes muzejs.

Faktiski katrā ražotnē veicam investīcijas ne tikai tās uzturēšanai, bet arī nepārtraukti modernizējam un attīstām mūsu ražošanas procesus, lai strādātu efektīvāk un garantētu mūsu zīmolu stiprināšanu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi.

Papildus tam mūsu uzmanības fokusā ir ilgtspējas jautājumi un darbaspēka trūkums, kam pievēršam lielu uzmanību, īstenojot investīciju projektus, ” uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Kādos projektos ieguldīs naudu

Kopumā “Orkla Latvija” šogad investēs ražošanas procesu pilnveidē un jaunu iekārtu iegādē, kā arī jaunu produktu attīstībā, darba vides un drošības uzlabošanā, ilgtspējas projektos, tostarp energoefektivitātes veicināšanā, kā arī IT infrastruktūras un loģistikas procesu pilnveidē.

Lielākie 2020. gada investīciju projekti būs “Ādažu Čipsu” ražošanas līniju pilnveide jaunu produktu attīstībai, čipsu un sāļo uzkodu kastu pakošanas automatizācija, vafeļu ražošanas līnijas pilnveide “Staburadzes” ražotnē, kā arī “Spilvas” ražotnes kvalitātes kontroles sistēmu attīstība.

Tiks veikta arī vairāku “Laimas” saldumu tirdzniecības veikalu rekonstrukcija un “Laimas” šokolādes muzeja ekspozīciju atjaunošana.

“Papildus minētajiem investīciju projektiem mēs šogad pabeigsim pēdējo gadu lielāko projektu – “Laimas” jaunās ražotnes būvniecību. Godinot zīmola “Laima” 150 gadu jubileju, jau šogad vērsim durvis jaunajām zīmola mājām,” papildina Toms Didrihsons.

Reklāma
Reklāma

Uzziņa:

“Orkla Latvija” “Laimas” jaunās ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā investējusi 20 miljonus eiro.

2019. gadā “Orkla” nostiprināja savas pozīcijas Latvijas tirgū, apvienojot “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un “Orkla Foods Latvija”, tādējādi izveidojot vienotu plaša patēriņa zīmolu preču organizāciju Latvijā.

Jaunās organizācijas nosaukums ir “Orkla Latvija”. SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro” ir pilnībā SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” piederoši uzņēmumi.

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro.

“Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.